استریمینگ و ضبط قسمت اول

سلام خدمت همگی، امروز در این پادکست آموزشی می خواهیم درباره قسمت اول استریمینگ و ضبط براتون صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

کدک ها بخش اصلی و مرکزی نظارت تصویری به شمار می آیند مانند H.264وH.265 عموما ذکر می شوند. اما این ها چگونه کار می کنند و چرا باید از آن ها استفاده کنیم، مواردی هستند که امروز به آن ها اشاره خواهیم کرد که در ادامه می توانید به پادکست زیر مراجعه کنید.

استریمینگ-و-ضبط-قسمت-اول

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

به طور کلی تمامی ویدئوهای نظارت تصویری فشرده می شوند زیرا برای ویدئوهای غیر فشرده نیاز های شبکه و هارد های حافظه تا صد برابر افزایش پیدا می کند. در ابتدای دیجیتالی شدن تصاویر ویدئویی این ها غیر فشرده بودند. سه عامل اصلی در حجم ویدئو غیر فشرده دخالت دارد: ۱-محدوده مقادیر پشتیبانی شده برای هر پیکسل ۲- تعداد کل پیکسل ها در هر فریم ۳- تعداد کل فریم ها در هر ثانیه . برای یافتن حجم کلی یک تصویر ویدئویی باید این ۳ عامل را در یکدیگر ضرب کنیم که در پادکست بالا به آن اشاره کردیم. اگر در مورد قسمت اول از پادکست استریمینگ و ضبط سوالاتی داشتید کافیست با کارشناسان ما مطرح نمایید. منتظر قسمت های بعدی ما باشید. در امنیت بمانید. 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com