استریمینگ و ضبط قسمت دوم

با سلام خدمت همگی، امروز اومدیم با سری دوم از پادکست آموزشی استریمینگ و ضبط، که سعی کردیم در قالب سه فایل آموزشی خدمتتون قرار بدیم. 

کدک ها ویژگی مهمی هستند. علی رغم حجم بسیار زیاد استریم ویدئویی غیر فشرده، استریم ویدئویی تولید شده در سیستم های نظارتی ۱۶ دوربینه در رایانه های استاندارد یا حتی دستگاه های کوچک ذخیره می شوند. که این اتفاق از طریق کدک ها انجام می شود.

شما می توانید قسمت دوم از این فایل آموزشی را در زیر مشاهده کنید.

استریمینگ-و-ضبط-قسمت-دوم

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

کدک عمل فشرده سازی عنصر اصلی در کاهش پهنای باند و مصرف حافظه است. اختصاص دادن یک مقدار منحصر به فرد به هر پیکسل از هر فریم به طرز شگفت انگیزی اتلاف منابع است، زیرا بیشتر صحنه ها با تعداد کمی از رنگ های مشابه پر شده اند. کدک ها با کاهش تعداد مقادیر ضبط شده و در عین حال دنبال کردن کدام پیکسل ها دارای مقادیر یکسان یا مشابه هستند استریم ویدئویی را فشرده می کنند. از اینکه امروز با سری دوم از پادکست استریمینگ و ضبط همراه ما بودید متشکریم، چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید کافیست با کارشناسان ما مطرح نمایید. 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com