تبدیل فایل‌های DAV به AVI

نظارت از طریق دوربین های امنیتی امکان پذیر است زیرا نرم‌ افزاری که دستگاه DVR توسط تولید کننده ارائه می‌دهد، فایل ها را به تصاویر قابل دید تبدیل می کند. فرمت این فایل ها DAV بوده و برای مشاهده تصاویر در دستگاه ویندوز، نیاز به تبدیل فایل‌های DAV به AVI دارید. فایل‌های AVI برای مشاهده، دانلود یا آپلود بسیار راحت هستند. بهترین راه برای تبدیل این تصاویر دانلود رایگان نرم افزار تبدیل آنلاین است. این تکنیک زمانی مفید است که می خواهید تصاویر دوربین امنیتی خود را در رایانه یا تلفن هوشمند به اشتراک بگذارید. پس از دانلود برنامه نرم‌افزار، دستورالعمل‌های که ارائه شده را دنبال کنید. شما می‌توانید این فایل‌ها را در عرض چند دقیقه تبدیل کنید.

تبدیل-فایل‌های-DAV-به-AVI

گام اول در خرید تجهیزات امنیتی :

قبل از اینکه بخواهید تبدیل فایل های DAV را بیاموزید بهتر است در مورد این سیستم ها و نحوه اجرایشان اطلاعات کاملی داشته باشید. هنگام خرید تجهیزات نظارت تصویری، گام اول تعیین تعداد دوربین‌هایی است که منزل شما به آن نیاز دارد. اکثر این سیستم‌ها می‌توانند تا ۳۲ عدد دوربین را متصل کنند. احتمالاً شما به این تعداد نیازی نداشته باشید، بنابراین سعی کنید بهترین انتخاب را برای منزلتان داشته باشید. بهتر است یک سیستم کامل نظارت امنیتی را که شامل دوربین‌ها، کابل‌ها و DVR است، خریداری کنید. اگر نیاز به نصب حرفه‌ای دارید، می‌توانید از مرکز امنیتی که سیستم خود را خریداری کرده‌اید بپرسید که آیا اجرا نیز انجام می دهند یا خیر. مهم است که سیستم دوربین به درستی نصب شود. همچنین باید در مورد سیمی یا بی سیم بودن سیستمتان تصمیم بگیرید. یک سیستم بی‌سیم هزینه کمی داشته و نصب آسانی دارد. شما نیازی به اتصال کابل‌ها نداشته و این سیستم‌ها می‌توانند از هر دستگاهی که به اینترنت متصل است، نظارت شوند.

هدف از استفاده از این سیستم ها این است که برای یک فرد دسترسی به خانه شما سخت شود.

سارقان معمولا دنبال چه مواردی هستند :

بیشتر سارقان دنبال یک راه ورود و خروج سریع و آسان هستند. آنها معمولاً فقط کمتر از ۱۰ دقیقه برای دزدیدن اشیاء زمان میگذارند. اشیاء محبوبی که به دنبال آنها هستند شامل وسایل الکترونیکی گران‌قیمت، تلویزیون‌ و رایانه‌ یا لپ‌تاپ‌ هستند. که تمام این اشیاء را می توانند به راحتی به پول نقد تبدیل کنند. پول نقد و جواهرات و اشیاء با ارزش جزو مواردی هستند که متجاوزان به دنبال آن هستند.

حتما بخوانید: مشخصات یک سارق

سیستم هشدار آلارم :

DAV-به-AVI

سیستم‌های امنیتی منازل حتی اگر نظارت نشوند، به خوبی کار می‌کنند. شرکت های سیستم امنیتی ، سیستم‌های زنگ هشداری را ارائه می‌دهند که مستقیماً به واحدهای نظارتی اجرای قانون وصل می‌شوند. شما بایستی از تجهیزات نظارتی استفاده کنید که به راحتی دیده می شوند. این کار باعث به حداکثر رساندن کاهش خطرات سرقت و تجاوز می شود. از بابت اجرای سیستم آلارم خود کاملا مطمئن شوید و نحوه انجام کار را به اعضای خانواده‌تان آموزش دهید. این سیستم باید همیشه استفاده شود، حتی زمانی که در منزل هستید. گاهی اوقات متجاوزان وارد منزلتان شده و فکر می‌کنند که کسی در خانه نیست.

رعایت نکات امنیتی در هنگامی که در منزل نیستید :

اگر در طول روز کسی در منزل نباشد بسیار در خطر بوده چرا که سارقان قبل از سرقت رفت و آمد های که به منازل مورد نظرشان می شود را کنترل می کنند. بیشتر دزدی‌ها هنگامی رخ می‌دهند که کسی در خانه نیست. در هنگام شب پنجره های خود را توسط پرده بپوشانید تا داخل منزلتان دیده نشود. برای مثال اگر یک تلویزیون بزرگ را می‌خرید، از اعلام این موضوع اجتناب کنید یا جعبه آن را دور نیندازید. چیزهای کوچکی که معمولاً به آنها فکر نمی‌کنید، شانس دستبرد به خانه شما را کاهش می‌دهند.

ایجاد حس حضور در منزل هنگامی که در آنجا نیستید :

 حضور یک پاسبان محله نیز می تواند تا حد زیادی در کاهش جرم در منطقه موثر باشد. اگر یک متجاوز متوجه این پاسبان ها شود، احتمالاً منطقه را ترک می‌کند. به یاد داشته باشید، هدف آنها ورود به داخل خانه‌ها با سرعت ممکن و با حداقل تهدید شناخته شده است.
زمانی که در تعطیلات هستید، منزل شما در معرض خطر دستبرد قرار می گیرد. نشانه‌های واضحی که مشخص کند در منزل نیستید را نگذارید مانند مجلات و روزنامه‌ها که در پشت‌ درب بوده یا قبوضی که در لولای درب می گذارند. از یکی از همسایگان خود بخواهید که این موارد را برایتان جمع آوری کند. اگر حیوان خانگی دارید، باید در نظر داشته باشید تا زمانی که نیستید کسی مراقب منزلتان باشد. این باعث می‌شود خانه شما به نظر خالی نباشد و ریسک‌های شما را کاهش دهد. هنگامی که در خانه نیستید حتما سعی کنید چراغ های منزلتان را روشن نگه دارید یا از کسی بخواهید به باغچه های بیرون منزلتان رسیدگی کند این یک خدمات ارزان بوده که ارزش آن را دارد. همچنین باید همیشه مراقب شاخه‌های بزرگ درختان نزدیک منزلتان باشید چون باعث می‌شوند که وارد شدن به خانه‌ی شما آسان شود.

ایجاد امنیت در گاراژ :

همیشه سعی کنید درب ورودی منزلتان محکم و با یک قفل ایمن محافظت شود. پنجره‌ها را از طریق سیستم‌های قفلی محکم کنید تا متجاوز نتواند وارد شود. دربی که از گاراژ به داخل خانه شما می‌رود نیز باید تقویت شود. اگر یک فرد متجاوز وارد گاراژ شما شود، براحتی می تواند از ابزارهای موجود در گاراژ شما برای کمک به ورود استفاده کند. در نظر داشته باشید که درهای گاراژ که دارای پنجره هستند را حتما بپوشانید، چون این موضوع می‌تواند به متجاوز یک دید واضح از درون گاراژ شما بدهد.

نتیجه گیری :

حسگرهای درب و پنجره یک راه عالی برای هشدار به شما هستند. این حسگرها اغلب ارزان قیمت هستند. و نصب آنها آسان بوده و در حفاظت از خانه‌ی شما بسیار موثر هستند. اگر عیوب امنیتی در منزل خود مشاهده کردید، در نظر داشته باشید که یک متخصص امنیتی را استخدام کنید تا به شما کمک کند تجهیزات مناسب را انتخاب کنید. تمامی این مواردی که گفته شد قبل از نحوه یادگیری فایل های DAV بایستی در نظر بگیرید چون یادگیری این مورد مربوط به مراحل پایانی کارتان می باشد.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com