دوربین های مداربسته استارلایت

 دوربین های مداربسته  استارلایت  با استفاده  از  فناوری جدید بکار رفته ، امکان نظارت در شرایط بسیار کم نور را فراهم کرده و عملکردی مشابه با دوربین های دید در شب دارد.

با  استفاده  از نرم افزارهای جدید ، دوربین های مداربسته استارلایت می توانند تصاویری  شفاف و با کیفیت را در شرایطی که  هیچ  نوری وجود ندارد، ایجاد کنند.

جدیدترین نسخه این دوربین ها به صورت دوربین های استارلایت تحت شبکه به بازار عرضه شده است.

دوربین های مجهز به فناوری استارلایت، صنعت دوربین های امنیتی را از نو تعریف کرده و با آخرین چیپ ست های کم نور مهندسی شده اند که در  حال  حاضر در بازار موجود می باشند . در  ادامه  با دوربین های مداربسته استارلایت، نحوه کارکرد آنها و برخی از مزایای آن آشنا خواهید شد.

سر-مقاله-دوربین-استار-لایت-1

دوربین مداربسته استارلایت چیست و چگونه کار می کند؟

دوربین های مداربسته استارلایت با سنسورهای خاصی طراحی شده اند که می توانند کیفیت دید در شب را در  شرایط کم نور  فراهم  کنند. میزان نور یک محیط بر اساس Lux اندازه گیری می شود. معمولا  وقتی  نور در یک محیط کمتر از۲۰ Lux باشد، چشم  انسان در  شناسایی جزئیات با مشکل رو به رو خواهد شد.

دوربین های مداربسته استارلایت با استفاده از این فناوری بی نظیر می توانند تصاویری شفاف و با رزولوشن بالا را حتی در محیط هایی  با  Lux  صفر ایجاد کرده و حتی جزئیات را در تاریکی مطلق به راحتی ضبط کنند.

دوربین های مداربسته استارلایت می توانند برای ایجاد حساسیت فوق العاده و دید شفاف تر در شب، از  فناوری  سنسورهای  استارلایت و کاهش نویز استفاده کنند و عملکرد بهتری از رقبای خود ارائه دهند.

این دوربین ها با سنسورهای بزرگ، کاهش سرعت شاتر و منفذ گشادتر می توانند نور کافی برای تشخیص جزئیات مانند اعداد پلاک  خودرو (دوربین مداربسته پلاک خوان ) یا صورت انسان (دوربین مداربسته تشخیص چهره ) را در شرایط و محیط هایی با نور کم، جمع آوری کنند.

دیددرشب دوربین های مداربسته استارلایت

دوربین های مداربسته استارلایت بر خلاف دید در شب رنگی ، دید در شب سیاه و سفید امکان نمایش واضح جزئیات را در بهترین کیفیت ممکن فراهم می کند. خوشبختانه ، می توانید به صورت دستی دوربین را از حالت دید سیاه و سفید به حالت دید رنگی تغییر دهید.

گاهی  دوربین های مداربسته استارلایت  با  دوربین های مداربسته مادون قرمز یا IP مقایسه می شوند هر چند کیفیت تصاویر ایجاد شده ، تفاوت زیادی وجود ندارد. از لحاظ کیفیت و شفافیت تصاویر، دوربین های مداربسته استارلایت به راحتی بر رقبا پیروز می شوند که علت آن هم استفاده از نور طبیعی محیط بدون نیاز به روشن کردن نور مادون قرمز است.

در ادامه با تعدادی از ویژگی ها و قابلیت های این دوربین ها که باعث تمایز آنها از سایر رقبا می شود آشنا خواهید شد.

تصاویر شفاف تر با دوربین های مداربسته استارلایت

 

تفاوت دوربین های مداربسته استارلایت

فناوری  دوربین های  مداربسته  استارلایت  از  سنسورهای  فوق العاده  حساس  و لنزهای خاص برای ایجاد دید شفاف و واضح در شب و شرایط کم نور استفاده کرده و می تواند کیفیت رزولوشن ۱۰۸۰ ایجاد کند.

بیشتر دوربین های امنیتی نمی توانند  به طور  واضح جزئیاتی مانند چهره یا پلاک خودرو که عامل بازدارنده یا پیگیری جرائم است را در محیط کم نور تشخیص دهند.

این  دوربین ها  در  سطح  فنی دارای دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل و سنسور اسکن تصویر CMOS پروگرسیو  ۱/۱.۹  اینچی  هستند که می توانند  تصاویر تمام  رنگی  ایجاد کنند.

در این دوربین ها از دامنه داینامیک گسترده یا WDR (دوربین مداربسته wdr)برای ارائه بهترین عملکرد در تمام شرایط نوری ، استفاده شده است.

برخی از دوربین های مداربسته استارلایت با قابلیت های مشخص طراحی شده اند که  می توانند  اثربخشی  این  محصولات را بالاتر ببرند.

این  قابلیت ها  شامل  ویژگی های هوشمند  مانند شناسایی  هوشمند  ویدیویی ، تحلیل هوشمند ، شناسایی نفوذ ، فناوری نقشه گرمایی ، شمارش افراد و شناسایی سیم کشی پنهان می باشد.

تکنولوژی استارلایت به طور ویژه و با بزرگتر کردن سنسور و بالاتر بردن حساسیت به نور، تصاویری با وضوح بالا تولید می کنند.

 

 

دوربین های مداربسته استارلایت  تصاویر دید درشب بهتری نسبت به دوربین های معمولی IR هم از نظر وضوح و کیفیت و هم دید در شب رنگی ارائه می‌دهند.

نظارت دوربرد در دوربین های مداربسته Starlight

 

دوربین های IP یا تحت شبکه به گونه ای طراحی شده اند که وابسته به انعکاس نور مادون قرمز برای ایجاد  تصاویر در  محیط های  کم نور هستند دوربین های مداربسته استارلایت از یک سری منابع نوری طبیعی برای ایجاد تصاویر شفاف و با جزئیات حتی در فواصل دور، استفاده می کند.

این فناوری به کاربران امکان دید در فواصل  دورتر و شناسایی جزئیاتی مانند افرادی که از خیابان عبور می کنند و حتی  بیلبوردهایی  که بسیار دور هستند را می دهد. مهم نیست چه محیطی و چقدر تاریک باشد، دوربین های استارلایت می توانند برای شناسایی نقاطی که سایر دوربین های در آن با شکست مواجه می شوند، بسیار موفق عمل کنند.

مقرون به صرفه بودن دوربین های مداربسته استارلایت

 

videopark

خوشبختانه دوربین های مداربسته استارلایت برای تمام مشتریان با هر توانایی مالی قابل دسترسی بوده و طیف قیمت های آن از بسیار گران تا ارزان، متنوع است. برخی  از دوربین های  حرفه ای  استارلایت  می توانند دید در شب با کیفیتی را حتی در محیط هایی با یک Lux فراهم کنند.

دوربین هایی  با  این قابلیت معمولا چندین میلیون تومان بوده و برای شرایط خاصی طراحی می شوند که نیازی به اقدامات امنیتی بالا دارند. خوشبختانه ، تعداد زیادی  از دوربین های سطح معمولی استارلایت هم وجود دارد که دید در شب با کیفیتی ایجاد کرده و برای امنیت مناطق مسکونی مناسب بوده و قیمت های بسیار ارزان تری دارند.

بهترین مکان ها برای استفاده از دوربین های مداربسته استارلایت

دوربین های مداربسته استارلایت  با  استفاده  از  تکنولوژی  مدرن  و کارامد  خود  می توانند  در محیط مختلف مثل پارکینگ، هتل، رستوران و منزل به کار برده شوند.  برخی از  این دوربین ها حتی برای تحقیقات  جغرافیایی  و کاربرد نظامی هم مفید هستند.

محققانی  که  محیط های عمیق  دریاها و اقیانوس ها را بررسی می کنند  از  فناوری دوربین های  استارلایت  برای  شناسایی  جزئیات  شامل ارگانیسم های بیولومینسنت (دارای نور) کمک می گیرند. مزایایی که  این دوربین ها در فضاهای باز مانند حیاط جلویی، حیاط پشتی، خیابان، سالن های کنفرانس ، بزرگراه ها ، جاذبه های توریستی  و حتی باند فرودگاه ارائه می دهند بسیار زیاد است. مهم نیست چه شرایط و محیطی باشد ، دوربین های مداربسته  می توانند  امنیت  فوق العاده ای  فراهم کرده و  در تاریک ترین  محیط ها تصاویر شفاف و با کیفیتی ارائه می دهند.

نتیجه گیری

پیشرفت های  چشمگیر  فن آوری  تصویر برداری  در  دوربین های  مداربسته  و  استفاده  گسترده  از  این تجهیزات در تامین امنیت اماکن مختلف ، موجب  شده  دوربین های مداربسته استارلایت نیز سهم بزرگ تری را در تامین این امنیت بدست بگیرند.

دوربین های Starlight کمک شایانی جهت کاهش سرعت شاتر الکترونیکی دوربین ها ،زمانی که شرایط نور ضعیفی پیش روی دوربین قرار دارد خواهد کرد و در نتیجه خروجی تصویر رنگی با وضوح بالا ارائه می کند.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com