قابلیت Front setting در ویدئوپارک

همان طور که می دانید برای انجام تنظیمات مرتبط با دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP در یک پروژه نظارت تصویری نیاز به کامپیوتر و نرم افزارهای جانبی می باشد، اما اگر در محل پروژه لپ تاپ شما یا برنامه های وابسته دچار مشکل شوند و یا دسترسی به آنها میسر نباشد، چه کار باید کرد ؟
کمپانی ویدئوپارک به این موضوع فکر کرده و برای رفع این نقیصه، دستگاه های خود را به گونه ای طراحی نموده است که می توانند وارد تنظیمات دوربین شده و کلیه تنظیمات را بدون نیاز به لوازم جانبی دیگر مانند کامپیوتر انجام دهند. در این ویدئو با این قابلیت ویژه بیشتر آشنا می شویم پس همراه ما باشید.

راستی شما در مواجه با اینگونه مشکلات تنظیماتی در پروژه چه می کنید ؟

قابلیت-Front-setting-در-ویدئوپارک

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

به صورت کلی برای اجرای سیستم های مداربسته در پروژه های مخصوصا بزرگ داشتن دوربین های از جمله دوربین برند ویدئوپارک کمک شایانی به انجام هرچه بهتر و راحتر اجرای این سیستم ها خواهد کرد. در واقع داشت دوربینی که از به روز ترین امکانات موجود بهره می برد همواره یک محیط ایمن برایتان به وجود می آورد. اگر در مورد آپشن ها و امکانات این برند سوالی دارید یا نیاز به مشاوره در انجام پروژه دارید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com