محصولات تقلبی را باید نابود کرد

 استفاده از محصولات تقلبی یعنی استقبال از خطر، پس قبل از اینکه سیستم مداربسته ای را خرید نمایید از اصالت کالا و گارانتی آن مطمئن شوید. دوربین های تقلبی از لحاظ ظاهری مانند دوربین های اصلی بوده با این تفاوت که ویژگی ها و کاربردهای که این دوربین ها دارند در نوع فیک به درستی عمل نمی کند و ممکن است که برخی از فروشندگان به عنوان کالای اصلی به شما بفروشند.

این دوربین ها از لحاظ قیمت کمتر از دوربین های با اصالت بوده به همین خاطر گاهی مشتریان فریب همین موضوع را می خورند. توصیه می کنیم تا آخر این ویدئو همراه ما باشید.

محصولات-تقلبی

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

اگر هدف شما از خرید دوربین های مداربسته صرفا فقط ترساندن مجرمان می باشد پس اصلا توصیه نمی کنیم که این محصولات را خریداری کنید چرا که مجرمین می توانند این محصولات تقلبی را شناسایی کرده و آن ها را تشخیص دهند. یکی از راه های تشخیص محصولات تقلبی سیم کشی دوربین است که در آن ها سیم کشی کمتری به کار رفته است. ویژگی دیگر آن ها عدم کارایی درست در فضای باز است. همچنین دسترسی به این دوربین ها از راه دور به درستی عمل نکرده و به صورت کلی باید گفت سیستم های تقلبی یا فیک امنیت مورد انتظار را برای ما فراهم نخواهند کرد. از اینکه امروز با یکی دیگر از ویدئوهای آموزشی ما همراه بودید کمال تشکر را داریم.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com