مشخصات یک سارق

نشانه‌های یک سارق، تخریب‌گر یا مجرم معمولا سخت بوده و این افراد معمولا براساس پیشینه و انگیزه و اعتقادات متغیر هستند. با این حال، تعدادی نشانه مشخص وجود دارد که نشان‌دهنده‌ این است که همسایه‌ی شما ممکن است به کار خوبی نپردازد. این راهنما به شما کمک می کند تا از همسایه خطرناک خودآگاه شوید و اطمینان حاصل کنید که تجهیزات شما قادر به ضبط وقایع در لحظات حیاتی هستند.

مشخصات-یک-سارق

مشخصات یک سارق معمولا در همه جا به یک صورت می باشد. ممکن است شما افرادی را که لباس‌های گشاده و فرسوده می‌پوشند را به عنوان یک دزد بشناسید. این فرض اغلب می تواند درست باشد، با این حال ارزش دارد که فراتر از کلیشه‌ها نگاهی بیندازید تا امنیت لازم را برقرار نمایید. شما این را باید بدانید که سارقین همواره در اشکال و اندازه‌های مختلف بوده و همیشه انگیزه‌ها متفاوتی دارند. این موضوع را باید بدانید که نه برای ایجاد سوء ظن، اما هر کسی از پیرزنی در خیابان گرفته تا زوج جوان جدیدی که همسایه شما می باشند می توانند در شرایط مناسب تبهکار شوند. در حال حاضر، نیازی نیست روزتان در نگرانی از بابت اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد بگذرانید، اما مهم است که اقداماتی برای کاهش مشکلات احتمالی در نظر بگیرید.

شناسایی یک سارق در نزدیکی محل زندگیتان :

اگر یک همسایه داشته باشید که معمولا سر و صدا ایجاد می کند، ممکن است به آن مشکوک شوید. به عنوان مثال، این همسایه شما مجرد جوانی است و زندگی لوکسی دارد. او در طول هفته کار می‌کند، اما در آخر هفته مهمانی‌هایی با مقیاس بزرگ برگزار می‌کند. آیا باید نگران چیزی غیر از صدای بلند باشیم؟ شما ممکن است فکر کنید او یک فرد مهربان است و هرگز به شما آسیب نمی‌رساند. این موضوع خوب است به جز یک نکته کلیدی: بسیاری از افراد در تمام ساعات شب به خانه‌اش ورود و خروج می کنند. احتمال اینکه یکی از آن‌ها شخص بدنامی باشد، بسیار زیاد است بنابراین باید خانه شما محافظت شود. یک دوربین مادون قرمز در کنار جلوی خانه‌ تان نصب کنید.

یک دوربین دام ساده می‌تواند حیاط جلوی منزلتان را در تمام ساعات شب محافظت کند. این دوربین‌ها می‌توانند در اندازه‌های بسیار کوچکی نیز عرضه شوند.

استفاده از دوربین داخلی :

جلوگیری-از-یک-سارق

حال اگر یک فرد سارق یا شرور وارد خانه شما شود، چه در حالت مستی و چه با انگیزه جنایتکارانه، بهتر است یک دوربین امنیتی در داخل داشته باشید. این دوربین‌ها می‌توانند ورودی منزلتان، و هر فضای دیگری که می‌خواهید را پوشش دهند. این باعث می شود که هر حرکتی به درستی در منزل شما ضبط شود و اطلاعات لازم را در صورت تشدید وضعیت در اختیار داشته باشید.
اگر یکی از این افراد بخواهد دست به خرابکاری بزند، یک دوربین امنیتی سقفی مقاوم در برابر ضربه می تواند مناسب باشد. به فرض مثال دوربین مداربسته سقفی مقاوم در برابر وندال با رزولوشن ۷۰۰ تی وی لاین با قابلیت دید در شب و لنز واریفوکال که برای دفع هر خرابکاری برنامه‌ریزی شده است، مناسب است. این دوربین‌ها طراحی شده‌اند تا هر گونه ضربه را تحمل کنند.

استفاده از دوربین در داخل گاراژ یا انباری :

 برخی اوقات بعضی از ابزار های شما در سوله تان جا به جا می شوند یا در محل خود نیستند ممکن است شما همسایه‌ای داشته باشید که گاهی این ابزار را از شما قرض می گیرند، این همسایگان اغلب نیت خوبی داشته، زیرا فکر می‌کنند این سرقت نیست. شما می توانید با یک دوربین امنیتی دید در شب از این کار آن ها مطلع شوید و جلوی آن ها را بگیرید. اگر انبار ابزار یا گاراژ شما دائما در معرض خطر یک سارق می تواند باشد، می توانید یک دوربین مادون قرمز در نزدیکی آن نصب کنید. یک دوربین سقفی ساده می‌تواند چشم‌اندازی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد تا این اطمینان برایتان حاصل شود که ابزارهای شما دیگر هرگز به دست افراد اشتباه نمی‌افتند.

استفاده از سیستم تشخیص حرکت :

یک دوربین حسگر حرکت تنها هنگامی فعال می‌شود که چیزی از میدان دید آن عبور کند. این می‌تواند یک حرکت ظریف، یک تغییر در نوردهی یا حتی یک صدا باشد. سپس این دوربین می‌تواند تنها جزئیات حیاتی را ضبط کند. شما می‌توانید پیکربندی‌ها را برای آگاه کردن خود از زمانی که روشن می‌شود، تنظیم کنید. بنابراین اگر اتومبیلی به خیابان شما برسد و یا یک سارق تصمیم به انتخاب خانه شما کند، دوربین شما فعال و شما را فوراً آگاه می‌سازد. این کار زمان کافی برای تماس با مراجع قانونی را به شما می دهد تا بتوانید به موقع جلوی این اتفاق را بگیرید.

ممکن است با بسیاری از همسایگان خود رابطه دوستانه داشته باشید، اما در مورد فرزندان آنها چطور؟ 

یک پسر نوجوان می‌تواند مشکلاتی را برای همسایگان خود ایجاد کند. این بچه‌ها معمولاً به تصدیق همسنان خود یا به دلیل انتقام، یا به سادگی به خاطر بیکاری، ممکن است دست به تخریب بزنند. در حالت بدتر، آن‌ها حتی ممکن است به پول برای مصرف مواد مخدر نیاز داشته باشند. هیچ وقت نمی‌توانید دلایل یک نوجوان کنترل‌ناپذیر را درک کنید، اما می‌توانید حتماً آماده باشید.
شما می‌توانید دوربین‌های امنیتی مخفی نصب کنید تا این گونه افراد را دستگیر نمایید. اما این اقدام از انجام یک جرم جلوگیری نمی‌کند. اگر می‌خواهید اعلام کنید که خانه‌تان تحت نظارت است، یک سیستم دوربین امنیتی کامل با کیفیت بالا که در جلوی دید باشد انتخاب ایده‌آلی است. این نوجوانان با دیدن این دوربین در پشت بالکن، ستون یا درب ورودی منزلتان از کارشان منصرف می شوند.

کنترل فعالیت های هم اتاقیتان :

اگر با هم اتاقیتان زندگی می‌کنید، ممکن است درباره انگیزه آن ها مطمئن نباشید. برخورد با هم اتاقی نسبت به همسایه سخت تر است. زیرا به تمام اموال شما دسترسی دائمی دارند. اگر به دزدی هم اتاقی خود مشکوک هستید، اما نمی توانید فعلا اعلام کنید، پس اکنون زمان نصب یک دوربین امنیتی است و می توانید آن را در زمانی که او در منزل نیست در اتاق خود بگذارید تا از بابت این موضوع مطمئن شوید. یک دوربین مخفی با دستگاه dvr و یک میکروفن ضبط صدا یک راه عالی برای گیر انداختن یک سارق است.

پیشگیری از آسیب همسایه مجرم :

نوع دیگری از افراد سارق وجود دارد که تشخیص آن سختر از موارد دیگر است. این همسایه خرابکار می‌تواند به شکل یک زوج پیر مهربان یا یک جوان ۳۰ ساله متاهل معمولی ظاهر شود. از آنجا که آن‌ها را معمولاً تا زمانی که دیر نشده نمی توان شناخت، بهتر است این افراد را پیش بینی کنید. نصب یک دوربین امنیتی با کیفیت بالا بهترین راه برای گرفتن دزد در حال اقدام و جلوگیری از سرقت می‌باشد. این همسایه‌ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بیکاری و یا دیگر دلایل دزدی کنند. یا اینکه ممکن است حیواناتی در منزل داشته باشید که گاهی به خاطر سر و صدای که ایجاد می کنند همسایه شما تحمل شنیدن این صدا ها را نداشته باشد و تصمیم بگیرد در زمانی که شما نیستید به آن ها آسیب وارد کند بنابراین تا وقتی که دیر نشده است، یک دوربین بهترین پیشگیری ممکن را برای جلوگیری از آسیب همسایه‌های بداخلاق، فراهم می‌کند.

نتیجه گیری :

یک سارق می تواند در شمایل متفاوتی ظاهر شود. بسیاری اوقات، آن‌هایی با لباس‌های گشاد و رفتار ناپسند به عنوان تنها مشکل در محله در نظر گرفته می‌شوند. هرچند این شخصیت‌ها ارزش توجه دارند، ولی باید بدانید که احتمال آسیب توسط یک زوج به ظاهر آرام در کنار خانه شما وجود دارد. ممکن است مردی که سال‌هاست به او اعتماد کرده‌اید در شرایط سخت قرار گرفته و به شما خیانت کند. بسیاری از مواقع، شما با بهترین افراد شهر خود مواجه می‌شوید. بنابراین نیاز نیست هر لحظه نگران حمله افراد جنایتکار باشید. برای همین است که سیستم‌های دوربین امنیتی وجود دارند. بهترین سیستم را برای خانه و نیازهای خود انتخاب کنید و آن را نصب کنید تا حفاظت مناسب را فراهم کنید. با SecurityCamera ite ، می‌توانید این اطمینان را حاصل کنید که سیستم شما از بهترین سخت ‌افزارهای موجود تشکیل شده است. پس وقت خود را برای نگرانی در این باره هدر ندهید، همین امروز با ما تماس بگیرید و یک سیستم دوربین ویدئویی در خانه‌تان نصب کنید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com