نحوه دسترسی آسان به فیلم دوربین امنیتی

سیستم‌های دوربین امنیتی به‌طور مداوم با فناوری‌های جدید و بهبود یافته در حال تکامل هستند که به کاربر این امکان را می‌دهد که تصاویر امنیتی خود را از طریق یک ضبط‌کننده ویدیویی دیجیتال به جای نوارهای ساده ضبط کنند. این به شما امکان مشاهده تصاویر آنلاین را می‌دهد. برای تنظیم ضبط‌کننده ویدیویی دیجیتال خود برای مشاهده اطلاعات آنلاین، شاید به اطلاعات شبکه‌ای کمی نیاز داشته باشید. شما باید آدرس IP مسیریاب خود و همچنین اطلاعات مربوط به ضبط‌کننده را بدانید.

دسترسی-آسان-به-فیلم-دوربین-امنیتی

مراحل انجام کار :

دستگاه ضبط‌کننده ویدیویی دیجیتال دوربین امنیتی را از طریق یک کابل Cat-5 به روتر خود وصل کنید. وارد راه‌اندازی تنظیمات مسیریاب بی‌سیم شوید. آدرس IP خود را در مرورگر وب وارد کنید. مشخصات آدرس IP و رمز عبور مسیریاب خود را وارد کنید و سپس Enter را فشار دهید.

برای مشاهده فیلم دوربین های مداربسته می توان از طریق دستگاه DVR و NVR عمل کرد. همچنین یک روش دیگر برای مشاهده تصاویر از طریق انتقال تصویر بر روی شبکه هست.

مرحله دوم :

انتقال-تصویر-دوربین-امنیتی

به تنظیمات شبکه محلی خود در مسیریاب دسترسی پیدا کنید و یک آدرس IP استاتیک را در شبکه محلی برای ضبط‌کننده ویدیویی دیجیتال امنیتی‌تان ایجاد کنید. این به شما امکان تنظیم ضبط‌کننده ویدیویی دوربین امنیتی، برای دسترسی به آدرس مشخص و حذف هر دستگاه دیگری که در شبکه با همان آدرس اینترنتی همخوانی داشته باشد و باعث ایجاد تداخل در آینده شود، می‌دهد. این باید یک ماسک زیرشبکه با مقدار ۲۵۵.۲۵۵.۲۵۵.۰ داشته باشد.

مرحله دوم :

تمامی پورت‌ها را از آدرس اینترنتی ضبط‌کننده ویدیویی دیجیتال فوروارد کنید. تنظیمات ممکن است بسته به مسیریاب متفاوت باشد، اما به طور معمول شما قادر به اضافه کردن یک پورت و مشخص کردن آدرس IP مشخص خواهید بود. آدرس اختصاص یافته برای ضبط‌کننده دوربین امنیتی خود را وارد کرده و پورت‌ها را به پورت ۸۰ بفرستید. بسته به ضبط‌کننده شما، ممکن است نیاز به فوروارد کردن چندین پورت داشته باشید. تا زمانی که تمام پورت‌ها به درستی ارسال شوند، این را تکرار کنید.

مرحله سوم :

ضبط‌کننده را روشن کرده و وارد سیستم شبکه شوید. وارد بخش تنظیمات شده و آدرس IP استاتیک خود را انتخاب کنید. آدرس IP اختصاص یافته پیش‌تر را در تنظیمات مسیریاب را وارد و ماسک زیرشبکه را در سیستم وارد کنید. مطمئن شوید که تمام پورت‌ها در ضبط‌کننده به پورت‌های مسیریاب فوروارد شده‌اند. تمام تنظیمات خود را ذخیره کنید.

مرحله آخر :

آدرس IP را از خارج از شبکه محلی خود در مرورگر اینترنت وارد کنید. این باید کنترل ActiveX را برای دسترسی به وب سرور از شما بخواهد. اپلیکیشن را نصب کنید و سپس وارد ضبط‌کننده شوید تا تصاویر دوربین‌ امنیتی پروتکل اینترنتی خود را از طریق اینترنت مشاهده کنید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com