نمونه تصویر پلاک خوانی دوربین ZN-NC-GBR3300WD-I5ZPF

پلاک خوانی دوربین مداربسته جهت ثبت و تشخیص پلاک وسایل نقلیه به کار می رود، از این دوربین ها معمولا در ورودی روستاها، ورودی کارخانجات، واحدهای تولیدی، مرغداری ها و درکل در اماکنی استفاده می شود که معمولا محل تردد و یا ورود و خروج خودرو ها می باشد.

با توجه به این که دوربین مداربسته باید اعداد و حروف بر روی پلاک را ثبت کند، الزاما باید کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. بدین منظور هر چه کیفیت دوربین مورد استفاده بالاتر باشد، مشاهده و خواندن پلاک خودرو با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

پلاک-خوانی-دوربین-مداربسته

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

راه اندازی دوربین :

این نوع دوربین ها در کنترل و تردد جاده ای و کنترل ورود و خروج در مراکز دولتی، پادگان ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع سیستم ها، سیستم های هوشمند می باشند که با نصب دوربین در هر یک از نقاط ورودی و خروجی خودروها، تصاویر خودروها را ضبط می کند و با استفاده از الگوریتم پیشرفته شماره پلاک را با دقت بالا ثبت می نماید. پس از آن توسط نرم افزار های مربوطه پردازش داده می شود.

نتیجه :

برای پلاک خوانی و تشخیص پلاک می بایست از دوربین خاصی استفاده نمود که دارای المان ها و مشخصات مخصوص پلاک خوانی باشند. اندازه سنسور، سرعت شاتر وحسگر رفع ضد نور (WDR) از جمله آپشن هایی هستند که یک دوربین مداربسته پلاک خوان باید دارا باشد. شایان ذکر است دوربین پلاک خوان دوربینی است که در تمامی ساعات شبانه روز قادر به تشخیص پلاک باشد و کاربر در هر کجای تصویر بازپخش، آن را متوقف کرد پلاک کاملا قابل قرائت باشد.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com