چگونه یک میکروفن را به dvr خود وصل کنیم؟

میکروفن‌ها به عنوان بخش ضروری سیستم‌های امنیتی محسوب نمی شوند، اما در برخی موارد کاربردی هستند. اگر کودکان کوچک یا نوزاد در خانه دارید، حتماً باید در نظر داشته باشید که یک میکروفن را به سیستم DVR خود اضافه کنید. اگرچه نیاز نیست در هر اتاق یک ضبط صدا داشته باشید، اما استفاده از یکی از آن ها در کنار تخت خواب نوزاد یا در اتاق بازی یا برای پرستارکودک، نیاز است.
البته مهم است که مزایای داشتن یک سیستم ضبط صدا در برخی اتاق‌های خانه یا مناطق ملک خود را با دقت مورد بررسی قرار دهید. با این حال، اگر فکر می‌کنید که اتصال یک میکروفون به سیستم DVR شما ممکن است مفید باشد، راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد.

چگونه-یک-میکروفن-را-به-dvr-خود-وصل-کنیم؟

آیا اتصال یک میکروفن به DVR دشوار است؟

اگر بخاطر اینکه نمی خواهید به یک تکنسین سیستم های امنیتی هزینه ای در این بابت بپردازید اقدام به نصب میکروفن نمی کنید بایستی بگوییم نباید نگران این موضوع باشید. چنانچه امکانات لازم را داشته باشید، متوجه خواهید شد که اتصال این سیستم ها به یک DVR فرآیند نسبتاً ساده ی بوده که تقریباً هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد. انجام این کار با استفاده از قطعات مناسب و دستورالعمل‌های صحیح، به راحتی قابل اجرا می باشد. 

برخی از شرکت‌های امنیتی انجام این فرآیند را دشوار نشان می دهند تا از شما پولی بابت نصب این کار دریافت نمایند، اما این در واقع به عنوان یک هزینه غیرضروری شناخته می‌شود.

چگونه می‌توانم بفهمم که سیستم DVR من با یک میکروفون سازگار است؟

میکروفن

قبل از اتصال یک میکروفن به سیستم DVR خود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که DVR شما با آن سازگاری دارد یا خیر. بیشتر سیستم‌های DVR شامل ورودی RCA هستند که برای استفاده با قابلیت ضبط صدا طراحی شده‌اند. برخی از سیستم‌های DVR فقط اجازه وصل شدن یک میکروفن را در یک زمان می‌دهند، اما برخی از سیستم‌های DVR با کیفیت بالاتر گزینه‌های بیشتری را فراهم می‌کنند.

چه چیزهایی برای اتصال به DVR نیاز دارم؟

در ابتدا به یک دستگاه دی وی آر با کیفیت خوب نیاز دارید. دوربین‌های امنیتی نسبت به یک میکروفن ساده در پیشگیری از جرم و دستگیری افراد حین سرقت یا خرابکاری، بسیار موثرتر هستند. سیستم‌های DVR در رنج وسیعی از قیمت‌ها در دسترس هستند، یک واحد ارزان، کوچک و ساده معمولاً برای مقاصد مسکونی یا یک کسب و کار کوچک کافی هستند. انتخاب یک سیستم ضبط صدا کافی برای مقاصد مورد نیاز شما بسیار مهم می باشد. برخی از آن ها صدای واضح‌تری نسبت به دیگری ارائه می‌دهند، و معمولاً بهتر است کمی بیشتر پول بدهید و آن را با کیفیت بالاتر بخرید تا اینکه بخواهید پول خود را بر یک دستگاه ارزان با کیفیت صدا ضعیف هدر دهید.
بهترین انتخاب برای این موارد سیستمی می باشد که دارای یک تقویت‌کننده داخلی است. حتی میکروفن‌هایی که کیفیت صدای خوبی دارند، برای مقاصد امنیتی ممکن است در زمان شنیدن، وضوح کافی نداشته باشند، زیرا صداها معمولاً محو، یا برای شنیدن صدای واضح، دورتر از حد معقول هستند. اگر شما یک میکروفن با تقویت‌کننده داخلی نخریده‌اید، باید یک تقویت‌کننده خارجی نیز تهیه کنید که گران‌تر و بزرگتر است. در برخی موارد، از یک میکسر ساده DJ می‌توان به عنوان جایگزین تقویت‌کننده استفاده کرد، اما این گزینه‌ها نیز فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

کابل های مورد نیاز :

علاوه بر میکروفن و تقویت‌کننده، طبیعتا لازم است که کابل‌های مورد نیاز را برای اتصال تهیه کنید. انواع مختلفی از کابل‌ها وجود دارند و خیلی از آنها نیز کار خواهند کرد، اما شما کابلی می خواهید که مقرون به صرفه و نصب آن آسان باشد.. برخی از کابل‌ها مدل‌های “پلاگ و پلی” ساده هستند که کل فرآیند را آسان می‌کنند. یک کابل cat5 گزینه دیگر برای اتصال به سیستم ضبط کننده شماست، و اگر از این کابل برای سیستم امنیتی خود استفاده می‌کنید، انتخاب بسیار خوب و مناسبی خواهد بود.
هنگام خرید کابل، ابتدا متراژ مورد نیاز خود را اندازه‌گیری کنید. کابل‌ها در اندازه‌های مختلف موجود هستند، و معمولاً تا ۱۵۰ فوت طول دارند، بنابراین باید کابل‌هایی پیدا کنید که برای مقاصد شما کافی باشند. چنانچه متراژ شما تقریبی باشد، بهتر است کابل بلندتری را انتخاب کنید.

در نظر گرفتن تمام موارد :

همچنین باید به جزئیات کوچک کاملا فکر کنید تا مطمئن شوید که همه موارد مورد نیاز را دارید. در اکثر موارد، به خصوص با کابل پلاگ و پلی، به یک تقسیم‌کن تغذیه به شکل Y نیز نیاز خواهید داشت. تقسیم‌کن تغذیه یک قطعه‌ ی کوچک و ارزان است، که برای اتصال صحیح ضروری است. این تقسیم‌کن برای فراهم کردن برق به میکروفون و دوربین استفاده می‌شود، که این باعث می شود کابل کمتر و یک نصب زیباتر داشته باشید.
اتصال یک میکروفن به یک سیستم DVR وقتی از یک کابل پلاگ و پلی استفاده می‌کنید، کار نسبتاً ساده‌ای است. تنها کاری که باید برای اجرای صحیح انجام دهید، وصل کردن کابل پلاگ و پلی به ورودی سیستم DVR خود و اتصال آن به یک تقسیم‌کن تغذیه به شکل Y است. سپس می‌توانید برق را به دوربین و میکروفن خود بدهید.

در نظر گرفتن محل نصب :

بعد از اقدامات اولیه برای راه اندازی میکروفن بایستی در نظر داشته باشید کجا می‌خواهید آن را قرار دهید. برخی از آنها، کوچک اما قدرتمند هستند، و به دلیل اندازه‌شان در معرض دید نیستند. بسیاری از افراد میکروفن خود را دقیقاً کنار یا بالای دوربین امنیتی خود قرار می‌دهند تا نصب و استفاده از آن آسان باشد. شما این کار را وقتی می توانید انجام دهید که برایتان مهم نباشد دیگران متوجه ضبط صدای محیط شوند.

نتیجه گیری :

اگر ترجیح می‌دهید میکروفن خود را مخفی نگه دارید، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. گاهی اوقات یک ضبط صدای خوب با کیفیت بالا می‌تواند در داخل دیوار انجام گیرد. این باعث مرتب شدن سیستم شما و نامرئی شدن میکروفن می‌شود. اگر علاقه‌مند به انجام این کار هستید اما با کیفیت صدای آن مشکل دارید، باید یک تقویت‌کننده برای آن تهیه کنید تا ببینید آیا مشکل حل میشود یا خیر.
بعضی از آ‌نها همچنین در جعبه‌های حفاظتی عرضه می‌شوند که هم موجب حفاظت و هم کمتر دیده شدن می شود. اگر گزینه‌های خود را بادقت بررسی کنید و خلاقیت نشان دهید، می‌توانید به راحتی و با کمترین میزان در دسترس بودن، یک نصب امن و تمیز داشته باشید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com