کدام تصویر دوربین مداربسته بهتر است ؟

با سلام به همه، اهمیت وضوح تصویر دوربین مداربسته یکی از گزینه های مهمی است که ما به هنگام خرید این محصولات در نظر می گیریم.

یکی از سوالاتی که معمولا برای مشتریان پیش می آید موضوع رزولوشن دوربین می باشد که در واقع یکی از دغدغه های مهم آن ها می باشد.

امروز ما می خوایم دو تا دوربین ۲ مگاپیکسلی از دو برند متفاوت را که با تنظیمات کاملا یکسان با همدیگه ست شدن رو با همدیگه مقایسه کنیم. همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد این ۲ برند کیفیت تصویر دوربین مداربسته متفاوتی را ارائه می دهند، علت چیست ؟ پس پیشنهاد ما به شما این است که تا پایان این ویدئو همراه ما باشید.

کدام تصویر دوربین مداربسته بهتر است ؟

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

همه ما از نقش دوربین مداربسته در زندگی امروزه مطلع هستیم به طور مثال اگر دزدی در محل کار یا زندگی مان اتفاق بیوفتد وجود یک تصویر دوربین مداربسته با کیفیت کمک شایانی برای شناسایی مجرم خواهد کرد. البته برای اینکه تصاویر با کیفیت تری داشته باشیم تنها دوربین مهم نیست بلکه ضبط کننده هم مهم است. کلمه ای که برای بیان وضوح تصویر دوربین بیان می شود پیکسل نام دارد. که بیان کننده توصیف آن تصویر از دوربین عکاسی و موبایل گرفته تا دوربین مداربسته است. که مجموعه آن ها تصاویر روی صفحه نمایش را به وجود می آورند. که شامل کیفیت های مختلفی می باشد. از کیفیت تصویر دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل گرفته تا بالاتر. اگر در مورد این موضوع سوالی داشتید کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com