آموزش تغیر سولوشن اسپید دام های ۴in1 برند RDS

آموزش نحوه تغییر Solution در دوربین اسپید دام ۴in1 بولت مدل  HXS-215 :
برای تغییر حالت دوربین مورد نظر، ابتدا باید کابل RS485 دوربین را به صورت کابل سبز رنگ ( + یا A) و کابل زرد رنگ (- یا B) به دستگاه DVR متصل کنید. شایان ذکر است وضعیت پیش فرض دوربین Ahd می باشد.

برای تغییر وضعیت ابتدا دوربین را به دستگاه Dvr متصل نمائید کابل تصویر و کابل RS485 پس ازحصول اطمینان از اتصال کابل ها و نمایش تصویر به قسمت تنظیمات DVR رفته و در قسمت Ptz Seting تنظیمات مربوط به کنترل دوربین را انجام می دهیم.

مرحله اول :

ابتدا کانال مربوط به همان تصویر را انتخاب می کنیم سپس در قسمت Protocol:Pelcod و قسمت Baud rate:2400 و قسمت ۱:Address پس از انجام تنظیمات فوق به منوی دستگاه می رویم و در قسمت Ptz Control وارد میشویم .

مرحله دوم :

و در قسمت preset عدد ۸۵ رانوشته و آن را ذخیره می کنیم برای این کار باید علامت set یا + را بزنیم در هر مدل دستگاه متفاوت می باشد در کل باید این preset 85 رو set کنیم بعد در قسمت فراخوانی preset یا همان قسمت call عدد ۶۲ را نوشته و فراخوانی میکنیم سپس مجدد در همین قسمت عدد مربوط به حالت مورد نظر را نوشته و فراخوانی میکنیم سپس دوربین reset شده و به حالت مورد نظر می رود در دفترچه راهنمای دوربین شماره حالت های مختلف دوربین موجود می باشد.

مرحله سوم :

Preset:85+call62+call1=Ahd pal
Preset:85+call62+call2=Ahd Ntsc
Preset:85+call62+call3=Tvi pal
Preset:85+call62+call4=Tvi Ntsc
Preset:85+call62+call5=Cvi pal
Preset:85+call62+call6=Cvi Ntsc
Preset:85+call62+call7=Cvbs pal
Preset:85+call62+call8=CvbsNtsc

مرحله چهارم :

آموزش نحوه تغییرSolution دردوربین۴in1 اسپید دام RDS مدل   HXS-230 :
برای تغییر حالت دوربین مورد نظر ابتدا باید از کابلRS485 استفاده نمائید. شایان ذکر است وضعیت پیش فرض دوربینAhd می باشد، برای تغییر وضعیت ابتدا دوربین را به دستگاه Dvr متصل نمائید کابل تصویر و کابل RS485 پس ازحصول اطمینان از اتصال کابل ها و نمایش تصویر به قسمت تنظیمات DVR رفته و در قسمت Ptz Seting تنظیمات مربوط به کنترل دوربین را انجام می دهیم.

ابتدا کانال مربوط به همان تصویر را انتخاب می کنیم سپس در قسمت Protocol:PelcoD و قسمت Baud rate:2400 و قسمت ۱:Address پس از انجام تنظیمات فوق به منوی دستگاه می رویم و در قسمت Ptz Control وارد میشویم و در قسمت Preset عدد ۲ را نوشته وآن را دو بار فراخوانی میکنیم و سپس Pereset15 را فراخوانی می کنیم وارد منوی دوربین خواهیم شد در این قسمت روی منوی اول solution مدنظر را انتخاب کرده وسپس پایین آمده وبا انتخاب منوی exit از منو خارج میشویم دوربین ریست می شود و به solution موردنظر تغییرخواهدکرد.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com