استفاده از دوربین مداربسته برای کسب و کار

سیستم های امنیتی ITE یک منبع آنلاین و پر از اطلاعات در مورد دوربین مداربسته برای کسب و کار در ابعاد بزرگ و کوچک است و گزینه های مختلفی برای کمک به اهداف امنیتی شما دارد. CCTV یک سیستم تلویزیونی مدار بسته است که مجموعه ای از دوربین ها را برای ضبط صدا و تصویر و ارسال آن به ایستگاه مرکزی برای ضبط ترکیب می کند. سیستم های دوربین مدار بسته در حال حاضر به صورت آنالوگ یا مبتنی بر شبکه قابل استفاده هستند. یک سیستم CCTV شامل مجموعه ای از دوربین ها است که قادر به ضبط ویدیو و احتمالا صدا و ارسال آن به یک ایستگاه مرکزی برای ضبط است.

دوربین-مداربسته-برای-کسب-و-کار

براساس تحقیقات صورت گرفته، دلایل قانع کننده بسیاری برای نصب دوربین مداربسته برای کسب و کارتان اعم از مراکز تجاری، شرکت ها، انبار یا مراکز خرید وجود دارد. مشاغل، برخلاف منازل، برای موفقیت باید با مسائل امنیتی بسیاری دست و پنجه نرم کنند. دوربین مدار بسته ممکن است به شما در دستیابی به اهدفتان کمک کند. مطمئنا شما در چند ثانیه اخیر با توجه به موضوع مطرح شده دلایل مختلفی برای نصب اینگونه سیستم ها برای محل کارتان دارید.

نیاز به استفاده از دوربین مداربسته برای کسب و کار :

دوربین مداربسته برای موفقیت هر کسب و کاری مهم است زیرا یک عامل بازدارنده است. بازدارندگی هر چیزی است که فعالانه از وقوع یک رویداد جلوگیری می کند. در این وضعیت، ما از مجرمان بالقوه ای که ممکن است وارد کسب وکار شوند و مرتکب جرم شوند، جلوگیری می کنیم. دلایل متعددی وجود دارد که یک مجرم بدون اجازه شما در ملک شما باشد. جرایمی مانند دزدی، خرابکاری، آسیب به اموال و بسیاری موارد دیگر ممکن است رخ دهد. یک کسب وکار، یک منطقه مشخص هدف است زیرا به عنوان یکی از اهداف مهم برای جرم شناخته می شود. کسب و کارهای خرده فروشی اهداف اصلی سرقت هستند زیرا آن ها معمولا با کالا و پول سر و کار دارند.
نحوه نصب دوربین ها را به گونه ای انجام دهید که کاملا در دیدرس باشند زیرا با انجام اینکار مجرمان به احتمال زیاد از تصمیمشان منصرف می شوند. دوربین های مداربسته ای به نام Active Deterrence وجود دارند که با عملکردهای هشدار صوتی و تصویری عرضه می شوند.

دوربین های مداربسته عموما توسط پیمانکاران واجد شرایط نصب می شوند، که می دانند دوربین های خود را به طور استراتژیک کجا قرار دهند تا تصاویر شما را به حداکثر برسانند. این کار هم دید دوربین شما از مناطق آسیب پذیر و مناطق مهم را به حداکثر می رساند و هم مجرمان را فراری می دهد. 

صرفه جویی در هزینه های بیمه :

نصب دوربین مداربسته در کسب و کار شما به دلیل دیگری اهمیت دارد و آن حق بیمه بهتر برای شما است. بسیاری از شرکت های بیمه نوعی تخفیف برای نصب دوربین مداربسته در محل ارائه می دهند. این به این دلیل است که بیمه یک طرح پشتیبان برای بسیاری از مشکلاتی است که می تواند از طریق CCTV حل شود، مانند آسیب به اموال یا سرقت. اجازه دادن به بیمه گر بالقوه شما برای دیدن این سیستم ها این اطمینان را به آن ها می دهد که مجبور به پرداخت هزینه اضافی نخواهند بود، که در نتیجه به صرفه جویی برای بیمه نامه آن ها نیز منجر می شود.

ارائه شواهد و مدارک محکم :

دلیل اصلی داشتن یک سیستم دوربین مداربسته برای کسب و کار، ثبت شواهد و در نتیجه ارائه شواهد مبارزه با جرم است. این مدرک می تواند در موقعیت های پر مسئولیتی مانند مورد بحث در بالا و همچنین در تعقیب مجرم کمک کند.
مجرمان می دانند که دوربین های مداربسته در حال ضبط مدارک ویدیویی هستند و این آگاهی همان چیزی است که در وهله اول دیدن دوربین ها در محل، به یک عامل بازدارنده تبدیل می شوند. به همین دلیل است که آنها نمی خواهند توسط این دوربین ها گرفتار شوند و تصاویرشان ضبط شود.

افزایش بهره وری کارکنان :

با نصب یک سیستم دوربین مدار بسته برای کسب و کارتان، شما و کارمندانتان نیز می توانید احساس امنیت و اطمینان در هنگام کار داشته باشید. و همچنین سطحی از حفاظت و ایمنی برای مشتریان خود نیز فراهم کنید. شما می خواهید کارمندانتان در شغل خود احساس امنیت و آرامش کنند، که یک سیستم CCTV می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. همچنین مشتریانی که در محل شما احساس امنیت بیشتری می کنند، علاوه بر بهره وری بیشتر، با احتمال بیشتری به شما مراجعه می کنند.

استفاده از تکنولوژی های متنوع و به روز و بهبود کیفیت کار :

تکنولوژی های متنوعی برای کمک به ارتقای دوربین مداربسته برای کسب و کار شما وجود دارد. اولین مورد رزولوشن است که کیفیت تصویر دوربین را تعیین می کند. مورد بعدی تشخیص حرکت است که به دوربین های شما اجازه می دهد تا تغییرات در صحنه، مانند مزاحمان بالقوه یا متجاوزان را تشخیص دهند. شما می توانید قوانینی را تنظیم کنید که تنها اهداف مورد نظر شما اعم از افراد یا وسایل نقلیه تحت نظر قرار بگیرند، که این مورد می تواند توسط ویژگی های هوش مصنوعی با ضبط کننده ها و دوربین های پیشرفته هوش مصنوعی انجام گیرد. با استفاده از سیم تله و جعبه های نفوذ رسم شده بر روی صفحه نمایش می توانید محل جستجو و مناطق تحریک شده خود را نیز برای هشدار مداوم و دقیق محدود کنید.

نتیجه گیری :

احتمالا شما سوالات زیادی در مورد سیستم های نظارتی دارید که پاسخ بسیاری از این سوالات شما می تواند توسط تیم مجرب و آماده ITE پاسخ داده شود تا بهترین سیستم دوربین مداربسته برای کسب و کارتان را تهیه کنید. و این اطمینان خاطر را می توانیم به شما دهیم که تجهیزات فروش ما کاملا به روز بوده و بهترین در صنعت هستند. از اینکه امروز هم با یکی دیگر از مقالات آموزشی ما همراه بودید متشکریم. در امنیت بمانید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com