امنیت شبکه قسمت دوم

امنیت یعنی دوری از هرگونه تهدید و آمادگی برای مقابله با خطرات است.

اما مفهوم این کلمه در سیستم شبکه یعنی چه ؟

همانطور که در سری اول این پادکست آموزشی توضیح دادیم (مراجعه به قسمت اول پادکست امنیت شبکه) مقررات و سیاست هایی است که توسط مدیر شبکه انجام میگیرد که برای جلوگیری و نظارت از دسترسی غیرمجاز، سوء استفاده، اصلاح یا برای ایجاد محدودیت در شبکه های کامپیوتری تدوین و اعمال می گردد.

بدین منظور شما می توانید برای شنیدن قسمت دوم این پادکست آموزشی با ما همراه باشید.

امنیت-شبکه-قسمت-دوم

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

حتما بخوانید: امنیت شبکه قسمت اول

همانطور که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم یک سری راه حل ها برای امنیت شبکه خدمتتان ارائه دادیم از جمله کنترل آدرس فیزیکی، آدرس ورود به شبکه، امن سازی گذر واژه، غیرفعال کردن پورت ها و غیره. با اینحال گاهی ممکن است توصیه های دیگر و خارج از حیطه توانایی های شرکت های تکمیل گر ویدئویی IP یا آنچه برای یک سیستم عملی است باشد. 

راهنمایی ها و دستور های که برای امن سازی شبکه در حوزه نظارت تصویری وجود دارد محدود بوده و فقط تعداد اندک شماری از سوی تولیدکنندگان در دسترس قرار دارد. که در قسمت اول به آن ها اشاره کردیم.

آنچه که در بحث امنیت در سیستم نظارت تصویری برای ما مهم بوده ایجاد فضای امن و آرامش خاطر برای کسب و کار یا محیط زندگیمان می باشد. امیدواریم اطلاعاتی که امروز خدمتتان ارائه دادیم مفید بوده باشد. 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com