اهمیت نصب دوربین مداربسته در منزل

اهمیت نصب دوربین مداربسته در منزل  روز به روز در حال رشد  بوده و دیگر یک کالای لوکس در اختیار ثروتمندان نیست و اغلب جهت افزایش ایمنی در املاک مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نصب این دوربین ها مزایای زیادی برای افراد به ارمغان می آورد که یکی از آنها آرامش خاطر برای مالکانی است که می دانند وقتی در منزل حضور ندارند، امنیت آن حفظ می شود.

 

در این پست می خواهیم به مزایا و اهمیت نصب دوربین مداربسته در منزل پرداخته تا بتوانید با دانش و اطلاعات بیشتری اقدام به تهیه دوربین برای منزل خود کنید.

عکس-روی-مقاله-نصب-دوربین-1

جلوگیری از سرقت و وقوع جرم

یکی از مهمترین مزایای نصب دوربین مداربسته در منزل علاوه بر نظارت بر فعالیت های انجام شده اطراف خانه ، جلوگیری از وقوع جرم و سرقت است. سارقانی که به دنبال دزدی منازل هستند از خانه هایی که سیستم امنیتی دارند دوری می کنند. تحقیقات ثابت کرده است که  هر دو گروه دزدهای حرفه ای و آماتور، منازلی با ضریب امنیت پایین را انتخاب می کنند تا امکان شناسایی آنها کمتر شود. در واقع، حتی افراد عادی هم وقتی بدانند فیلم آنها در حال ضبط شدن است ، رفتار مناسب تری از خود بروز می دهند. این در مورد پیمانکاران، پیک های ارسال پستی ، کارگرانی که در محل های مسکونی کار می کنند و سایر افرادی که وارد خانه می شوند، هم صدق می کند.

نظارت بر فعالیت های داخل خانه

-مقاله-نصب-دوربین-در-منزل-1

این روزها افراد بسیاری از مستخدم در داخل منازل خود استفاده می کنند. در واقع حتی خدمات تحویل مرسوله به پرسنل خود اجازه ورود به منازل را در هنگام تحویل کالا می دهند.

مستخدمین دیگری هم مانند دایه، خدمتکار و پرستار در زمان نبود مالک ، داخل منزل فعالیت می کنند. نصب دوربین مداربسته در منزل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بر این افراد نظارت کرده و مطمئن شوید که مسئولیت های خود را به درستی انجام می دهند. همچنین احتمال دزدی را کاهش داده و در صورت رخداد سرقت، می توانید آنها را در درست انجام ندادن وظایفشان مواخذه کنید.

اهمیت نصب دوربین مداربسته در منزل در زمانی که دارای فرزند هستید و آنها را به پرستار یا دایه می سپارید، بیشتر مشخص می شود.

حفاظت از متعلقات ، اهمیت بسیاربالایی دارد چه بسا اگر بخواهید با استفاده از تکنولوژی این کار را انجام دهید.

لذا بایستی در هنگام خرید دوربین های مداربسته این موضوع درنظر گرفته شود.

نصب دوربین مداربسته در منزل باعث افزایش  امنیت محل نصب شده که در پی آن می تواند   باعث پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه شود.

نظارت برفرزندان و حیوانات خانگی

والدینی که کودکان خردسال دارند نمی توانند همیشه در کنار آنها باشند ، دایه ها و پرستارها جایگزین های مفیدی هستند اما مواقع بسیاری هم وجود دارد که کودک تنها می ماند. نصب دوربین مداربسته در منزل به شما امکان چک کردن کودکان در زمان تنهایی را می دهد. همچنین افرادی که حیوان خانگی دارند نمی توانند آنها را همه جا با خود ببرند. با نصب دوربین مداربسته ، می توانید در تمام طول روز یا شب ، آنها را کنترل کرده و مطمئن شوید که در غیاب شما خرابکاری نمی کنند.

نظارت بر اتفاقات بیرون از منزل

دوربین مداربسته برای منزل11

رایج ترین کاربرد نصب دوربین های مداربسته در منزل ، نظارت بر اتفاقات اطراف است. مزیتی که این ابزارهای امنیتی در اختیار شما قرار می دهند شناسایی هرگونه اقدام مشکوک و تصمیم گیری برای مداخله یا تماس با پلیس می باشد. با در دست داشتن فیلم دوربین های مداربسته، شانس دستگیر کردن متهمانی که به ملک شما خسارت وارد کرده یا اموال شما را به سرقت برده اند، افزایش می یابد.
به دلیل آنکه امروزه بسیاری از دوربین های مداربسته منازل دارای تکنولوژی های پیشرفته هستند شما می توانید با استفاده از ویدیوهای به دست آمده ، به همسایگان خود هم در زمان رخداد حادثه کمک کنید. از همه مهم تر اینکه، این دوربین ها امکان بازگشت اموال مسروقه را افزایش و احتمال وارد کردن اتهام اشتباه به مظنونین را کاهش می دهد.

نظارت بر منزل از راه دور

یکی از بزرگترین نگرانی ها برای ترک منزل در تعطیلات، بی اطلاعی از اتفاقاتی است که ممکن است در زمان نبود شما در منزل رخ دهد. امروزه بیشتر دوربین های مداربسته دارای قابلیت نظارت از راه دور هستند به طوری که می توانید از طریق گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر یا دستگاه های هوشمندی که به اینترنت متصل می شوند، به صورت زنده محیط را تماشا کنید. نصب دوربین مداربسته در منزل را می توان به عنوان مکمل دستگاه های دزدگیر یا آلارم در نظر گرفت تا در صورت بروز آلارم ، بتوانید علت آن را تشخیص دهید.

نتیجه گیری

انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارد که می تواند انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خریداران بی تجربه ، سخت کند. هر خانه ای دارای چالش های منحصر به خود و شرایط متغیری است که نیازمند روش های اختصاصی برای دستیابی به اهداف مطلوب امنیتی می باشد. برند (videopark,rds) این دشواری ها را درک کرده و در تمام طول فرآیند خرید شما را راهنمایی خواهد کرد تا محصولات مناسب با نیازهای خود خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس گرفته تا با اطلاعاتی که از منزل و میزان امنیت مطلوب خود ارائه می دهید ، مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کنند. 

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com