بهترین دوربین مداربسته دید درشب

اگر به دنبال خرید بهترین دوربین مداربسته دید در شب هستید، باید بدانید که تنها نیستید. به دلیل عملکرد دوربین های مداربسته معمولی در شب، تصاویر خروجی اغلب تاریک و غیر قابل تشخیص هستند. اما این مشکل دیگر مثل گذشته، غیر قابل حل نیست.

گزینه های مختلفی در دوربین های مداربسته دید در شب وجود دارد که باید پیش از انتخاب بهترین دوربین مداربسته دید در شب آنها را در نظر داشته باشید. خوشبختانه، روش های آسانی برای محدود کردن دامنه انتخاب ها و در نهایت رسیدن به بهترین گزینه وجود دارد.

در این مقاله روش یافتن بهترین دوربین مداربسته دید در شب در اختیار شما قرار می گیرد. اگر تمایل دارید اطلاعات را به صورت شفاهی دریافت کنید، می توانید با تیم فروش ما تماس گرفته تا کارشناسان ما بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند.

نحوه انتخاب بهترین دوربین مداربسته :

دوربین های مداربسته دید در شب برای محیط ها و ساختمان های مختلفی کارایی دارند. در واقع، اغلب توصیه می شود یک دوربین مداربسته دید در شب فعال در داخل خانه نصب شود تا بتوانید در صورت رخ دادن اتفاقی در حین تاریکی، تصاویر آن را ثبت کنید. البته با وجود گزینه های متنوعی که دوربین های مداربسته معمولی و دید در شب ارائه می دهند، انتخاب دوربین مناسب کمی سخت می شود. گذشته از همه اینکه، همه افراد در حوزه امنیت نظارت خبره نیستند. خوشبختانه شما می توانید با استفاده از نکات زیر، فرآیند انتخاب را ساده تر و سریع تر کنید.

تعیین نوع تنظیمات اتصال :

دوربین های دارای سیم کشی

معمول ترین نقاطی که دوربین های مداربسته دارای سیم کشی در آن قرار می گیرند شامل محیط هایی است که میدان پوشش دهی از یک شبکه، وسعت بسیار بالایی دارد. یکی از مزایای کلیدی استفاده از دوربین های مداربسته دارای سیم کشی تولید تصاویر و ویدیوهای با کیفیت است که از رقبای خود پیشی می گیرد. البته اگر به دنبال نظارت نامحسوس هستید، پنهان کردن این دوربین ها کار سختی است و این ویژگی به عنوان یک نقص مطرح می شود.

دوربین مداربسته بیسیم

این دوربین ها به وفور در محیط های مسکونی، کسب و کار و بازرگانی دیده می شوند که علت آن مقرون به صرفه بودن و نصب آسان این دوربین ها است. علاوه بر این، یک سیگنال دیجیتالی بی سیم در برابر اختلالات سیگنالی، آسیب پذیر نیست. دوربین های مداربسته بی سیم، معمولا در مکان های کوچکی که تنها به یک شبکه نیاز دارند، نصب می شوند. توجه داشته باشید که اشیاء بزرگ مانند درخت ها و شاخ و برگ آنها می توانند در دید دوربین اختلال ایجاد کنند.

دید در شب در دوربین‌های امنیتی می‌تواند بسیار موثر باشد اما نیاز به نصب صحیح دارد. چند اشتباه می‌تواند باعث بی‌فایده بودن آن شود. خوشبختانه آسیب رساندن به تجهیزات خوب نسبتاً دشوار است اما قرار دادن دوربین‌های دید در شب در برابر نور زیاد ممکن است باعث فرسودگی آنها شود. بخاطر داشتن چند نکته از بروز مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

دوربین مداربسته تحت شبکه IP

دوربین های مداربسته تحت شبکه از راهبر برای جفت شدن با یکدیگر و کار کردن استفاده می کنند. راهبر کامپیوتری هر یک از دستگاه های یافت شده در سیستم را به صورت جداگانه در نظر می گیرد. یکی از بزرگترین مزایای دوربین های مداربسته تحت شبکه، امکان مشاهده ویدیوها از راه دور است.

با این امکان می توانید از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود (گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت) به دوربین های نصب شده در منزل و محل کار خود دسترسی داشته و به صورت زنده محیط را تماشا کنید. شفافیت، کیفیت و رزولوشن تصاویر ایجاد شده توسط این دوربین ها از دوربین های HD بالاتر است.

حساسیت به نور و رتبه روشنایی LUX :

بهترین دوربین مداربسته دید در شب باید قادر باشد تا در تاریکی، تصاویر و ویدیوهای باکیفیت تولید کند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که همه دوربین های مداربسته دید در شب دارای کیفیت یکسان نیستند. برخی از آنها به یک مقدار مشخص نور نیاز دارند تا تصاویر با کیفیتی تولید کنند. با توجه به شرایط نوری محیط، باید دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید.
اگر شما سیستم دوربین های تحت شبکه IP دارید، بهترین دوربین مداربسته دید در شب دارای تکنولوژی استارلایت هستند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای منزل، محل کار یا املاک تجاری خود را داشته باشید، دوربین های مداربسته استارلایت بهترین ویدیوها و تصاویر را ارائه می دهند. تکنولوژی استارلایت بالاترین عملکرد را در تهیه تصاویر شفاف در روز و بهترین نظارت را در شب دارد.

مشاوره با کارشناس امنیت :

خرید بهترین دوربین مداربسته دید در شب باید به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود که می توانند آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورند. بنابراین مانند هر سرمایه گذاری دیگری، هر چقدر اطلاعات شما بیشتر باشد، انتخاب بهتری هم خواهید داشت. به دلیل وجود گزینه های مختلف در بازار، مشاوره با یک کارشناس حرفه ای در حوزه امنیت و دوربین های مداربسته آسان ترین راه برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته دید در شب می باشد.

معرفی دوربین مدابسته دید در شب از سوی کارشناسان نه تنها می تواند گزینه های مختلفی را پیش روی شما بگذارد بلکه نکاتی که از دید شما پنهان مانده یا از آن بی اطلاع بوده اید را هم به شما یادآوری می کنند.

نتیجه گیری :

ما مفتخر به داشتن کارشناسانی هستیم که اطلاعات به روز و کاملی در مورد انواع دوربین های معتبر و مدرن داشته و آن را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند تا افراد بتوانند بهترین و مناسب ترین دوربین را با توجه به کارایی که در نظر دارند، تهیه کنند.

ما توزیع کننده انواع دوربین، دستگاه های مدیریت ویدیو و تجهیزات کنترل دسترسی هستیم. برای دریافت هر نوع راهنمایی در مورد محصولات مورد نیاز خود، با تیم فروش ما تماس بگیرید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com