جعبه قفل دستگاه DVR

امروز در این مقاله می خواهیم در مورد جعبه قفل دستگاه Dvr صحبت کنیم. اینکه چرا این مورد برای امنیت دستگاه مهم می باشد. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که مطمئن شویم دستگاه DVR شما از آسیب های احتمالی کاملا در امان است.

استفاده از یک DVR Lockbox برای اینکه دستگاهتان را ایمن نگه دارد خیلی مهم است. دوربین امنیتی ITE تمرکز کلیدی روی امنیت دارد، خواه روی یک ملک باشد یا هر چیز دیگری که برای شما ارزش دارد.

ما با تخصصی که در زمینه دوربین های امنیتی داریم، محصولات زیادی برای کمک به محافظت از آنچه برای شما مهم است، داریم.

جعبه-قفل-دستگاه-Dvr

هنگام خرید یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال، ممکن است بخواهید یک جعبه قفل DVR نیز خریداری کنید. استفاده از ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال با قفل باکس بسیار رایج شده چرا که افراد الان می دانند این موضوع چقدر مهم هستند. 

نصب افقی قفسه برای هر دو سایز جعبه قفل دستگاه Dvr :

اگر در تلاش برای استفاده از جعبه قفل هستید، چرا آنها را هم نداشته باشید؟ قفل باکس به صورت افقی روی زمین نصب می شوند، DVR واقعی روی براکت های نصب روی دیوار نصب می شود.

استفاده آسان از جعبه قفل دار HDTV و نصب پایه :

این جعبه قفل برای کار با HDTV طراحی شده است اما برای تلویزیون های استاندارد مناسب است. این یک راه راحت برای ارائه یک لایه امنیتی اضافی برای DVR شما است.

این دستگاه می‌تواند یک DVR و یک رکورد را با اندازه استاندارد نگه دارد یا می‌تواند آن را در صفحه HDTV ضبط کند. ترکیب قفل باکس با براکت باعث می شود که یک پایه بسیار محکم برای DVR شما فراهم کند. همچنین باعث حافظت بیشتر در برابر افتادن های تصادفی می شود و براکت جلوی تلویزیون شما را نیز محکم می کند.

این دستگاه ها به محافظت از DVR شما کمک می کنند و از آن در برابر چیزهایی مانند گرد و غبار، رطوبت و حتی افراد محافظت می کنند. یک lockbox از DVR شما در برابر افتادن و تخریب نیز محافظت می کند.

دستگاه دی وی آر

جعبه قفل امنیتی DVR :

اگر دستگاه DVR دارید، احتمالاً از قبل به فکر یک جعبه قفل امن نیز بوده اید. برخی از افراد تصمیم میگیرند که امنیت منزل خود را با این دستگاه حفظ نمایند. این جعبه ها برای حداکثر امنیت دستگاه DVR شما طراحی شده اند. قفل امنیتی، دستگاه DVR شما را در برابر سرقت، آتش سوزی و سیل محافظت می کند. قفل باکس ها دارای یک سیستم قفل ثانویه هستند که به شما امکان می دهد کنترل کنید چه کسی می تواند به فایل های ضبط شده دستگاه و فیلم ها دسترسی داشته باشد.

حتما بخوانید:  دستگاه های DVR ضد سرقت

جعبه قفل برای نصب در داخل خانه شما طراحی شده است و دارای DVR داخلی است. این قفل به گونه ای طراحی شده است که از ضبط کننده ویدئوی دیجیتال شما در برابر انواع آسیب هایی که می تواند به DVR شما آسیب برساند، محافظت می کند. این قفل با یک محور فلزی به در ورودی شما متصل می شود که با یک پیچ صنعتی محکم شده است.

استفاده از جعبه قفل DVR در فضای باز :

این جعبه قفل DVR در فضای باز برای محافظت از دستگاه شما در برابر عوامل بیرونی عالی است و دارای مزایای بسیار زیادی است. این دستگاه مجهز به یک گیره تابه عقب است که به DVR اجازه می دهد در زاویه ای نصب شود که پوشش بیشتری را فراهم می کند. قفل به یک درب دو جداره سنگین محکم وصل شده است که دارای امنیت کامل است. این قفل با روکش ضد لک طراحی شده است که از خراشیدگی و آسیب دیدن دستگاه DVR جلوگیری می کند.

استفاده از جعبه قفل در مناطق با جرایم بالا:

جعبه قفل برای کار با هر کلید استاندارد طراحی شده است. برای دسترسی به موارد ضبط شده، لازم نیست DVR را از دستگاه خود بردارید. این باعث می‌شود این قفل DVR برای افرادی که در منطقه‌ای با جرم بالا زندگی می‌کنند بسیار راحت و ایده‌آل باشد. این قفل به گونه ای طراحی شده است که با اکثر قفل های استاندارد پنجره مطابقت داشته باشد و به شما امکان می دهد از حداکثر امنیت در هنگام ضبط لذت ببرید.

مشخصات ظاهری دستگاه :

جعبه قفل DVR دارای یک قفل درب جلو و یک سیم برق است. DVR توسط یک پنجره فلزی دو طرفه بادوام محافظت می شود که با استفاده از یک لولا نصب شده است. قفل برای کار با هر کلید استاندارد طراحی شده است و دارای محافظ کلید یکپارچه است. دستگاه DVR را می توان به یک دیوار نیز وصل کرد.

نحوه نصب :

شما می توانید جعبه قفل DVR را بر روی هر سطح صافی بدون نیاز به نصاب حرفه ای و البته پرهزینه، نصب کنید. همچنین می توانید DVR را در بیرون یا داخل خانه با استفاده از گزینه های مختلف نصب کنید. می توانید ضبط کننده ویدئوی دیجیتال را روی دیوار یا روی صندلی یا مانیتور کامپیوتر نصب کنید. در واقع نصب آن بسیار آسان است.

نتیجه گیری :

سیستم جعبه قفل DVR یک راه ساده و مقرون به صرفه برای محافظت از DVR و ضبط های آن ارائه می دهد. این سیستم قفل در انواع سبک ها و پرداخت های مختلف موجود است و گزینه های نصب متعددی برای ایمن کردن دستگاه DVR در هر سطح نصب مناسب وجود دارد. مهمترین مزیت سیستم قفل این است که با عدم امکان دسترسی به DVR، مگر اینکه کد یا پین صحیح را داشته باشید، نهایت امنیت خانه را ارائه می دهد. با استفاده از سیستم قفل DVR نه تنها امنیت خانه بیشتر می شود، بلکه می توانید به این واقعیت که یک لایه حفاظتی اضافی برای ضبط های DVR خود ایجاد کرده اید نیز تکیه کنید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com