خرید دوربین مداربسته

 خرید دوربین مداربسته وابسته به چند فاکتور مهم است. برای مثال اگر از یک کمپانی معتبر خرید نکنید، در نهایت ممکن است محصولی معیوب تحویل بگیرید. همچنین پشتیبانی فنی را هم باید در نظر بگیرید. همچنین بعضی از دوربین های مداربسته دارای اپلیکیشن رایگان برای نظارت از راه دور نیستند. تمام این موارد به علاوه کیفیت دوربین باید در نظر گرفته شود.

خوشبختانه وب سایت های فروش دوربین های مداربسته مانند وب سایت WWW.RDSIRAN.COM نه تنها استانداردها را تغییر داده اند بلکه باعث ارتقاء سطح استانداردها هم شده اند. ما طیف گسترده ای از محصولات متنوع دوربین های مداربسته را در اختیار مشتری قرار می دهیم. ما با استفاده از رابطه خود با واسطه ها و سازندگان حرفه ای دوربین های مداربسته، خود را بهترین گزینه برای انتخاب مناسب ترین محصول منطبق با نیازهای شما می دانیم.

خرید آنلاین دوربین های مداربسته :

وقتی اولین بار به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید، فورا متوجه چند نکته می شوید. برای مثال، دو گزینه دوربین های تحت شبکه IP و دوربین های HD در بازار موجود هستند. تفاوت آنها در چیست؟ یا شاید لیست های مختلفی از دوربین های بی سیم و دارای ارتباط سیمی را مشاهده کرده باشید اما مطمئن نباشید کدام مورد برای ساختمان یا محیط شما مناسب است. می خواهیم یکی یکی به آن پرسش ها پاسخ داده و اطلاعاتی که باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه IP :

دوربین های مداربسته کلاسیک عموما با استفاده از یک محیط آنالوگ، راه اندازی می شوند. اساسا این دوربین ها باید به یک ضبط کننده دیجیتال ویدیو (DVR) وصل شوند تا بتوان ویدیوهای آنها را پردازش و ذخیره کرد.

از سوی دیگر، دوربین های تحت شبکه IP ویدیوهای خود را به صورت بی سیم به یک ضبط کننده ویدیوی تحت شبکه (NVR) ارسال می کند. تفاوت اصلی میان دوربین های آنالوگ و تحت شبکه در این است که چگونه تصاویر تولیدی را پردازش می کنند.

در دوربین های آنالوگ، DVR مسئول پردازش ویدیوها می باشد در حالی که در دوربین های تحت شبکه، تصاویر در خود دوربین پردازش شده و سپس به دلیل محدودیت فضای ذخیره، در یک NVR ذخیره می شود.

کمپانی های تولیدکننده محصولات امنیتی و نظارتی که در شبکه ارتباطی ما قرار دارند به ما این امکان را می دهند تا دوربین هایی اقتصادی با بالاترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها را به مشتریان عرضه کنیم.

عامل مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که دوربین های تحت شبکه تصاویر شفاف تر و با کیفیت تری تولید می کنند. در واقع، حتی بی کیفیت ترین و ضعیف ترین دوربین های تحت شبکه، رکوردهای با کیفیت تری از دوربین های HD تولید می کنند. البته همه ساختمان ها برای نصب دوربین تحت شبکه مناسب نیست چون یا خیلی وسیع هستند یا دارای اشیائی هستند که در سیگنال های دوربین مداخله کرده یا آن را مسدود می کند.

دوربین های داخلی و دوربین های محیطی :

مورد دیگری که باید در زمان انتخاب و خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید مکان نصب آن است. دوربین های داخلی اغلب دارای کلاهک یا پوشش لنز نیستند چون نیازی به مراقب در برابر آب یا دیگر عوامل محیطی ندارند.

این دوربین ها اغلب ارزان تر هم هستند چون به تجهیزات و امکانات ضد آب نیاز ندارند. در مقابل، دوربین های محیطی در طراحی خود دارای امکانات محافظتی می باشند. بسیاری از این دوربین ها دارای پوشش یا کلاهک لنز بوده و باعث ایمنی و دوام دوربین در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران و سایر شرایط آب و هوایی می شوند.

حتما قبل از خرید دوربین مداربسته محیطی در مورد امکان ضد آب بودن آن سوال کنید. و همچنین بهتر است دوربین های دارای ضمانت پس از خرید یا وارانتی انتخاب کنید تا در صورت آسیب بر اثر آب یا شرایط مشابه، بتوانید دوربین خود را با خیال راحت تعمیر کنید.

انواع دوربین های مداربسته :

دوربین های مداربسته بر اساس کارایی و هدفی که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای انواع مختلفی هستند. شما بر اساس کارایی که از دوربین انتظار دارید، باید با انواع مختلف دوربین ها آشنایی کافی داشته باشید. برای مثال، دوربین های فشنگی دارای لنزهای ثابت هستند که همیشه فقط در یک مسیر نظارت می کنند.

دوربین های گنبدی بهترین گزینه برای نظارت بر ساختمان های بزرگ است که امکان نصب در سقف وجود داشته باشد. چون دوربین های گنبدی دامنه دید وسیعی داشته و محیط بیشتری را پوشش می دهند. دوربین های PTZ کارایی بیشتری از دوربین های فشنگی و گنبدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

با استفاده از دوربین های مداربسته PTZ، می توانید دید خود را تغییر داده و آن را به حالت زوم، افقی یا کج درآورده تا تصویربرداری دلخواه شما به دست آید. دوربین های PTZ تجاری هم با همین ایده ایجاد و ارتقا یافته اند و اغلب مجهز به گزینه های از پیش تنظیم شده گردشی هستند تا به صورت خودکار دوربین را به حرکت درآورده تا امکان نظارت بر نواحی گسترده تری ایجاد شود.

ذخیره ویدیو :

پس از آنکه دوربین مورد نظر خود را پیدا کردید، باید شرایط ذخیره ویدیوها را هم در نظر بگیرید. گذشته از همه، اگر فیلم های به دست آمده از دوربین ها را برای استفاده آینده، ذخیره نکنید، نصب دوربین چه فایده ای دارد؟ فضای ذخیره NVR و DVR تفاوت چشمگیری با هم دارند و انتخاب اندازه های کوچک تر باعث ایجاد محدودیت در سیستم شما خواهد شد.

شما باید بدانید ساعتها ویدیوی ضبط شده توسط دوربین های مداربسته چطور و در کجا ذخیره می شوند و چه مدت بعد، ویدیوهای جدید روی ویدیوهای قدیمی ضبط شوند. در این مورد حتما با بخش فروش و پشتیبانی کمپانی ما تماس بگیرید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com