دوربین امنیتی زنگ در تصویری

محبوبیت دوربین امنیتی زنگ در گواهی بر امنیت و راحتی این دوربین است. این دستگاه ها به کاربران اجازه می دهد مستقیماً با هر کسی که در درب منزل است صحبت کنند. دوربین امنیتی زنگ در می‌تواند یک مکمل عالی برای برنامه امنیتی کلی خانه باشد. دوربین های امنیتی زنگ در، علاوه بر قابلیت های پیشرفته، راحتی را نیز ارائه می دهند.
هنگامی که یک زنگ در تصویری همراه با یک مانیتور استفاده می شود، می تواند یک سیستم هشدار همه کاره و کنترل دسترسی را در اختیار کاربران قرار دهد.

دوربین-امنیتی-زنگ-در

دوربین امنیتی زنگ در جلوی خانه :

اکثر دوربین های امنیتی زنگ در دارای قابلیت های مشابهی هستند. این دوربین های امنیتی یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه هستند که می توانند برای ضبط روی کارت SD یا یکپارچه سازی با NVR تنظیم شوند. آنها همچنین به عنوان یک واحد مستقل عمل می کنند. مشتریان می توانند زنگ در تصویری خود را برای ارسال اعلان به تلفن هوشمند خود یا دستگاه دیگری که به اینترنت متصل است تنظیم کنند.

زنگ های درب تصویری یک مکمل ارزشمند برای سیستم امنیتی هر خانه ای هستند. کاربران می توانند هر لحظه از گوشی های هوشمند خود آن را مشاهده کنند. 

مشاهده افراد :

دوربین امنیتی زنگ در به این منظور طراحی شده است که به مشتریان امکان می دهد افرادی را که در درب منزل خود هستند مشاهده کنند. دوربین زنگ در، تصویری از افرادی که در جلوی در هستند را گرفته و تصویر واضحی از آن شخص یا اشخاص را به کاربر نمایش می دهد.

مستقیما با مراجعه کنندگان صحبت کنید :

کاربران همچنین می توانند با استفاده از یک سیستم ارتباطی دو طرفه با آنها ارتباط برقرار کنند. این امر امنیت بالایی را به خصوص برای کاربران مسن فراهم می کند. برای راحتی بیشتر، کاربران می توانند از ویژگی ارتباطی تلفن هوشمند خود برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنند.

انواع دوربین زنگ در :

یک برنامه تلفن همراه که می تواند قفل الکترونیکی را باز یا بسته کند و با سیستم اعلام حریق ادغام شود نیزموجود است. دو نوع زنگ در تصویری وجود دارد: سیمی و بی سیم. سیستم سیمی مستقیماً به سیستم امنیتی خانه متصل می شود، در حالی که سیستم های بی سیم از طریق یک شبکه Wifi محلی متصل می شوند.

متوجه شوید که چه کسی بازدید کرده است :

دوربین زنگ جلوی در

دوربین زنگ در می تواند برای اطلاع کاربران هنگام ورود افراد  یا خالی بودن خانه استفاده شود.  همچنین می‌تواند عکسی از آن شخص را به همراه تاریخ و زمان در صورت قطع تماس بگیرد و به صورت یک ویدئوی ضبط شده نشان دهد که چه کسانی از آن عبور کرده اند.

یک بازدارنده قوی :

دوربین های امنیتی و هر شکل دیگری از تجهیزات امنیتی می تواند برای مورد هدف قرار گرفتن یک خانه توسط مجرمان جلوگیری کند. کارشناسان امنیتی بر این نظرند که وجود دوربین های امنیتی مانند دوربیین زنگ در می تواند مجرمان را از هدف قرار دادن یک خانه باز دارد چرا که جنایتکاران همیشه به دنبال ساده ترین هدف هستند.

ارائه فیلم ویدئویی مهم :

فیلم‌های ویدئویی زنگ در، می تواند تصاویری را که ضبط کرده بعنوان شواهد نگه داشته و در صورت نیاز توسط مجریان قانون بررسی شود. فیلمبرداری با وضوح بالا در دوربین امنیتی زنگ در، امکان شناسایی ویژگی های چهره و سایر جزئیات مهم را فراهم می کند. از فیلم های ویدئویی می توان به عنوان مدرک در دعاوی بیمه نیز استفاده کرد.

دریافت بسیار راحت محصولات پستی :

خیلی ها این موضوع را تجربه کرده اند که باید منتظر رسیدن بسته مورد نظرشان بمانند، اما وقتی بسته میرسد هیچ کس در خانه نیست. با این حال، یک زنگ ورودی تصویری می تواند به حل این مشکل کمک کند. زنگ تصویری هنگام تحویل کالا به کاربران اطلاع می‌دهد و تاریخ و زمان را ثبت می‌کند. همچنین می توانید وضعیت بسته را در تلفن هوشمند خود بررسی کنید. برای جلوگیری از هر گونه دزد احتمالی، می توانید به سرعت بسته را تحویل بگیرید.

ارزش ملک خود را افزایش دهید :

تحقیقات املاک و مستغلات افزایش خریدارانی را که علاقه مند به خرید خانه هایی با دوربین های امنیتی هستند نشان داده است. خریداران بالقوه می توانند از زنگ درب تصویری به عنوان نقطه فروش استفاده کنند. دوربین زنگ در سرمایه‌گذاری است که در آینده و حال، سود خواهد داشت.

کمتر شدن صورت حساب بیمه خانه :

هر چهار شرکت از ده شرکت بزرگ بیمه خانه از سال ۲۰۱۵ با تولیدکنندگان تجهیزات امنیتی شریک شده اند. این مشارکت به صاحبان خانه این امکان را می دهد که قبوض بیمه خانه خود را کاهش دهند. دوربین زنگ در نه تنها امنیت خانه شما را افزایش می دهد بلکه می تواند حق بیمه شما را نیز کاهش دهد. که این می تواند به صاحبان خانه کمک کند تا هر سال در هزینه خود صرفه جویی کنند.

نتیجه گیری :

سیستم امنیتی خانه یکی از مهم ترین سیستم های برقی خانه است. شاید جلوه ای را که یک سینمای خانگی به خانه می دهد را نداشته باشد، ولی می تواند از دزدیده شدن این دستگاه های صوتی تصویری جلوگیری کند. و نصب چند دوربین امنیتی خانگی بسیار ارزان قیمت تر از دوباره خریدن یک تلویزیون بزرگ می باشد.
امروزه، نصب دوربین های امنیتی خانگی به کمک اپلیکیشن ها و رابط های وب بسیار ساده تر نیز شده است. دوربین امنیتی زنگ در تصویری یکی از سیستم هایی است که می تواند امنیت منزل یا دفتر کار شما را تامین نماید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com