اصول خرید دوربین مداربسته برای منزل

خرید دوربین مداربسته برای منزل یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می تواند تضمین کند دارایی های با ارزش، املاک و افراد خانواده شما در ایمنی و حفاظت بیست و چهار ساعته هستند.
دوربین مداربسته منازل می تواند با جلوگیری از وقوع جرم، محافظت در برابر تهدیدهای خارجی و هشدار دادن در زمان بروز شرایط فوری، آرامش خاطر را در دنیای پر آشوب برای شما ایجاد کند.

دوربین مداربسته برای منزل

این یعنی انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل تصمیم مهمی است که نیاز به زمان و تحقیق بیشتری دارد. دوربین های مداربسته امنیتی دارای طیف گسترده‌ای از طرح‌ ها، اندازه ها، انواع و قابلیت ها و توانایی های مختلف هستند هر کدام در شرایط و محیط های مشخصی، بهتر از بقیه عمل می کنند.
به دلیل آنکه تعداد زیادی دوربین مداربسته برای منزل در بازار وجود دارد، یکی از مهمترین مراحل، انتخاب دوربین مناسبی است که به بهترین شکل نیازهای امنیتی منزل ما را تامین کند. آنچه این انتخاب را برای بیشتر مشتریان به انتخاب دشواری تبدیل می کند این است که فقط خرید دوربین مطرح نیست بلکه فاکتورهای امنیتی دیگری هم وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.
در ادامه با تمام فاکتورهایی که باید در مورد خرید و نصب دوربین مداربسته برای منزل در نظر بگیرید آشنا خواهید شد تا بتوانید بیشترین بهره را از انتخاب خود ببرید. پس از مطالعه، اگر به راهنمایی و اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، با بخش خدمات فروش ما تماس گرفته تا تیم ما شما را راهنمایی کنند.

نیاز های امنیتی شما چیست ؟

دانستن نیازهای امنیتی منزل اولین و شاید مهم ترین مرحله در خرید دوربین امنیتی جدید است. این اطلاعات به شما کمک می کند بهترین محصول را یافته و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. مشخص کردن نیازهای منزل می تواند به شما در رسیدن به سطح امنیت و محافظت مطلوب کمک کرده تا نه تنها خیالتان از خریدی که انجام داده اید راحت باشد بلکه ایمنی و امنیت منزل و خانواده هم تامین شود.

 



خرید دوربین مداربسته برای منزل یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می تواند تضمین کند دارایی های با ارزش ، املاک و افراد خانواده شما در ایمنی و حفاظت بیست و چهار ساعته هستند .

برای یافتن نیازهای امنیتی منزل لازم است این سوالات را از خود بپرسید:

آیا منزل شما به نصب دوربین در داخل و خارج از ملک نیاز دارد؟
منزل شما به چه سطحی از نظارت در شب نیاز دارد؟
آیا به دوربین های مجهز به میکروفن نیاز دارید؟
آیا منزل شما به ضبط بیست و چهار ساعته ویدیو نیاز دارد؟
منزل شما به چه تعداد دوربین مداربسته نیاز دارد؟
آیا منزل شما به شبکه وای فای جدید هم نیاز دارد؟

دوربین های مداربسته زیادی در بازار وجود دارد که در شکل ها و اندازه های مختلف هستند و برخی از آنها به امکان ضبط صدا مجهز می باشند. با مشخص کردن نیازهای امنیتی منزل، می توانید به محدود کردن انتخاب ها کمک کرده و مناسب ترین گزینه ها را بررسی و در نهایت یک خرید ایده‌ال داشته باشید.

شناخت ویژگی های اولیه دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته برای منزل می توانند کار بسیار بیشتری از ضبط ویدیو انجام دهند و طراحی منحصر به فرد و قابلیت های هر کدام از آنها مخصوص شرایط و محیط های خاصی است. دستگاه های ضبط ویدیو مانند دوربین های مداربسته منزل دارای طیف گسترده ای از لحاظ طراحی بوده و فقط با انواع مشخصی از دوربین ها کار می کنند و تنها می توانند مقدار فضای مشخصی را برای ضبط در اختیار شما قرار دهند.
با شناخت انواع مختلف دوربین های امنیتی و کاربردهای مخصوص به هر یک، می توانید مدل مناسبی که بتواند بیشترین سطح امنیت و حفاظت را برای منزل و خانواده شما به ارمغان بیاورد، انتخاب کنید. همچنین لازم است قابلیت های مختلفی که این دوربین ها ارائه می دهند و باعث رفع نیاز به دوربین های بیشتر می شوند را هم در نظر بگیرید.

دوربین مداربسته برای منزل11

یک مولفه مهم که باید در دوربین مداربسته برای منزل در نظر گرفت، نوع لنز به کار رفته در آن است. برخی از لنزها برای نظارت دور-برد در محیط های تاریک طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر مخصوصا برای نظارت در مثلا یک اتاق کوچک ساخته می شوند.
اگر به راهنمایی جهت انتخاب بهترین لنز برای شرایط منزل خود نیاز دارید حتما از تیم مشاوره ما کمک بگیرید. یافتن نیازهای امنیتی منزل تضمین می کند که کدام نوع دوربین می تواند صرف نظر از شرایط یا محیط، بهترین تصاویر ویدیویی مورد نیاز شما را ضبط کند.
مورد دیگری که در زمان انتخاب دوربین مداربسته برای منزل باید در نظر داشته باشید، ذخیره ویدیو می باشد. این گزینه مشخص می کند شما به چه میزان فضا برای ذخیره فیلم های ضبط شده توسط دوربین های امنیتی نیاز دارید. برخی از مالکان خانه ها ترجیح می دهند ضبط ویدیو تنها زمانی که حرکتی توسط دوربین شناسایی شد، آغاز شود. برخی دیگر از مالکان نظارت و ضبط بیست و چهار ساعته را انتخاب می کنند که خود نیاز به تجهیزات بیشتری دارد.
لازم است به یاد داشته باشید که انتخاب شما برای میزان ضبط ویدیو، گزینه مورد نیاز برای ذخیره را مشخص می کند. مثلا، فضای مورد نیاز برای ضبط بیست و چهار ساعته بسیار بیشتر از فضای مورد نیاز برای ضبط در زمان شناسایی حرکت توسط دوربین است. هرچقدر فضای ذخیره بزرگ تر باشد یعنی دستگاه مدیریت ویدیوی گرانتری لازم است. به همین علت است که تعیین میزان فضای مورد نیاز، در زمان خرید دوربین اهمیت دارد و باعث می شود از صرف هزینه های غیر ضروری جلوگیری شود.
علاوه بر ویژگی های مربوط به لنز و ذخیره ویدیو، قابلیت های مختلف دیگری هم وجود دارد که باید در زمان انتخاب دوربین مداربسته برای منزل، در نظر گرفت. گرچه برخی از این ویژگی ها کمی گیج کننده و پیچیده به نظر می رسند اما هر کدام از آنها امکانات مهمی فراهم می کنند که به امنیت منزل شما می افزاید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی و یافتن دوربین مورد نظر و مناسب برای منزل خود، با تیم فروش ما شرکت ایمن تصویر امرتات تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

نتیجه گیری

تهیه ی دوربین مداربسته برای برخی از مردم یک هزینه ی اضافی تلقی می گردد ولی با کمی بینش عمیق می توان دریافت که امنیت ساکنین، وسایل موجود در منزل و پیشگیری از وقوع اتفاقاتی همچون سرقت ، ارزش بسیار بالاتری نسبت به هزینه ی نهایی تهیه ی دوربین مداربسته دارد . از این رو مواردی مانند برند معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش قابل اعتماد در تهیه ی دوربین های مداربسته بسیار حیاتی می باشد ، همچنین نصب دوربین های مداربسته و سیستم های نظارت تصویری الزاماتی همچون رعایت کردن زاویه ی دید و یا انتخاب دوربین مداربسته ی مناسب نسبت به سوژه و مکان امریست که رعایت کردن آن بسیار الزامی می باشد .

تهیه شده در دپارتمان آموزش شرکت ایمن تصویر امرتات فعال در زمینه سیستم های حفاظتی دوربین

مداربسته ، لطفا ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده خود بهره مند سازید . از حمایت شما سپاسگزاریم

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com