دوربین مداربسته نظارت بر محله

دوربین امنیتی ITE یک تامین کننده دوربین های امنیتی و تجهیزات نظارت تصویری، از جمله دوربین مداربسته محله است. توصیه ما به شما این است برای انتخاب بهترین سیستم نظارت تصویری مورد نظرتان نکاتی را در نظر بگیرید. که در ادامه لیستی از نکاتی که بایستی در نظر داشته باشید را مشاهده می کنید که به شما کمک می کند کارآمدترین دوربین های نظارت بر محله را برای پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم دوربین امنیتی محله خود پیدا کنید.

دوربین-مداربسته-نظارت-بر-محله

ملاحظات برای دوربین مداربسته محله :

مانند نصب هر دوربین امنیتی جدید، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که ابتدا نیاز به بررسی دارند. به عنوان مثال، تامین امنیت یک محله کوچک بسیار متفاوت از یک محله بزرگ با حیاط و حصارهای بزرگ جلویی خواهد بود.
توجه به برخی از این نکات به جلوگیری از انتخاب اشتباه سیستم امنیتی موردنظرتان خواهد کرد. در اینجا به برخی از فاکتورهای اصلی برای خرید دوربین های مداربسته نظارت بر محله می پردازیم.

این حق شماست که در محله خود احساس امنیت داشته باشید و مهم ترین چیزی که می خواهید این است که یک طرح نظارتی اجرا کنید که در مواقعی که به آن نیاز دارید، از آن استفاده کنید.

دوربین های نظارت بر محله در کجا قرار می گیرند؟ 

دوربین مداربسته محله

بایستی تا جایی که ممکن است بهترین پوشش دهی را داشته باشید تا مطمئن شوید که کل محله همیشه تحت نظارت ویدیویی است. بهترین راه برای انجام این کار، جست و جو برای یافتن مناسب ترین موقعیت قرارگیری دوربین امنیتی است.
بیشتر دوربین مداربسته محله باید روی ساختمان های محکم مانند تیر چراغ برق یا ساختمان ها نصب شوند. زمانی که این موقعیت ها را پیدا کردید، میزان فاصله و برد مورد نیاز دوربین ها را اندازه بگیرید تا همه چیز با خیال راحت تحت نظر باشد.

حتما بخوانید: امنیت شهر و محله

مناسب ترین لنز کدام است؟

پس از اینکه متوجه شدید برای پوشش دهی دوربین مداربسته محله تان به چه برد و فاصله ای نیاز دارید، می توانید فاکتور مهم بعدی یعنی لنز را تعیین کنید. یکی از رایج ترین اشتباهات افرادی که به دنبال خرید هر نوع دوربین امنیتی هستند، انتخاب نوع اشتباه لنز است.
لنز مناسب به شما این امکان را می دهد که پوشش بصری را روی میدان دید واقعی مورد نیاز خود داشته باشید. این یعنی توانایی زوم کردن به جای ثبت تصاویر تار و بدون اصلاح، تصاویری واضح و قابل استفاده فراهم می کند.

چقدر فضای هارد دیسک نیاز دارید؟

این یک عامل اصلی است که در سیستم های دوربین مداربسته محله، صرف نظر از اندازه محیط آن محله، نقش می بندد. اینکه چگونه و چه زمانی تصمیم به ضبط بگیرید، بر نیاز به اندازه هارد دستگاه ضبط کننده تاثیر خواهد گذاشت. آیا دوربین های نظارت بر محله فقط قابلیت ضبط حرکت دارند یا قابلیت نظارت تصویری ۲۴ ساعته خواهند داشت؟ چه نرخ فریمی بهتر است و میزان ذخیره سازی آن قبل از دست رفتن کامل ویدئو چقدر باشد؟

آیا مطمئن هستید که همه چیز را در نظر گرفته اید؟

تعداد زیادی وبلاگ، ویدئو و راه های دیگر برای یافتن اطلاعات مفید در مورد نحوه نصب و انتخاب بهترین دوربین مداربسته محله وجود دارد. با این حال، در صورتی که شما یک فرد حرفه ای و باتجربه باشید که از انواع مختلف محصولات موجود اطلاع داشته باشید و هم اینکه بدانید دقیقا در طول فرآیند نصب به دنبال چه چیزی هستید، در غیر این صورت احتمال اینکه چیزی را نادیده بگیرید و باعث ایجاد هزینه های زیاد شود، وجود دارد.
اگر واقعا می خواهید مطمئن شوید که در موقعیت خوبی برای رسیدن به تمام اهداف نظارت تصویری محله خود قرار دارید، با یک فرد متخصص تماس بگیرید. آن ها نه تنها می توانند به شما در انتخاب بهترین محصولات کمک کنند، بلکه بسیاری از آن ها حتی می توانند یک ارزیابی امنیتی رایگان برای پوشش دادن تمام پایه های کلی به شما ارائه دهند.

نتیجه گیری :

برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته محله تان می توانید با تیم متخصص ما تماس بگیرید. این کار بهترین فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن شوید بهترین دوربین های مداربسته مناسب با اهداف نظارت تصویری محله خود را خریداری می کنید. همچنین کمک خواهد کرد تا فرآیند زمان بندی مقایسه مشخصات و جزئیات دوربین های مختلف را با یکدیگر بسیار ساده تر و کارآمدتر انجام دهید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com