دوربین مداربسته Dome (سقفی) در فروشگاه مواد غذایی

دوربین مداربسته Dome در فروشگاه های مواد غذایی می تواند یکی از با ارزش ترین و در عین حال کم هزینه ترین روش امنیتی در این فروشگا ها یا سایر مشاغل باشد. دوربین های سقفی فروشگاه های مواد غذایی آنقدر متنوع هستند که تقریبا در هر موقعیتی یک دوربین وجود دارد.
صرف نظر از محل فروشگاه مواد غذایی خود ، سیستمی که از دوربین های سقفی فروشگاهی استفاده می کند می تواند نظارت زنده ۲۴/۷ و ضبط را نیز در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، دوربین سقفی کمترین جلب توجه در بین ۳ نوع دوربین جعبه ای – بالت و سقفی دارند و می توان آن ها را با ویژگی های اضافی خریداری کرد.

دوربین-مداربسته-سقفی-در-فروشگاه-مواد-غذایی

دوربین های سقفی داخلی و بیرونی :

دوربین های سقفی دارای انواع مختلف و با آپشن های مختلفی بوده که هرکدام برای نیازهای خاص شما می تواند استفاده شود. دوربین های داخلی را می توان در اندازه ها و سبک های مختلفی خریداری کرد که از جمله آن ها می توان به دوربین مداربسته Dome فروشگاه های مواد غذایی اشاره کرد که حتی می توان آن ها را تغییر شکل داد یا مخفی کرد. دوربین های سقفی ممکن است در در فضای باز یا داخلی درجه بندی شوند. دوربین های فضای باز دقیقاً مانند دوربین های داخلی هستند ، با این حال، آنها در یک کیس محافظ نگه داری می شوندکه به خوبی مهر و موم شده است و از ورود گرد و غبار ، باران و سایر عناصر طبیعی جلوگیری می کند.

یک سیستم دوربین امنیتی تجاری معمول شامل یک دوربین، یک پردازنده، یک مانیتور، و یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال یا DVR است. دوربین ها سیگنال دیجیتال ایجاد می کنند که پردازنده آن را تحلیل کرده و به یک فایل دیجیتال تبدیل می کند. می توان آن را هم زمان روی مانیتور مشاهده کرد و همچنین برای استفاده بعدی در DVR ذخیره کرد.

درجه بندی دوربین مداربسته Dome :

دوربین-مداربسته-سقفی-فروشگاهی

دوربین های فضای باز غالباً نسبت به میزان حفاظت از آنها بر اساس استاندارد که به عنوان کد IP یا رتبه IP شناخته می شوند ، رتبه بندی می شوند. IP مخفف Inspect Protection است. بیشتر این دوربین ها دارای IP66 یا IP67 هستند. هر دو رده بندی نشان می دهند که دوربین کاملا در برابر ذرات گرد و غبار محافظت می شود و IP66 به این معنی است که می تواند در برابر پاشش آب از گجت های قدرتمند مقاومت کند در حالی که IP67 به این معنی است که دوربین می تواند تا عمق ۱ متری در آب غوطه ور شود و همچنان کار کند.

قابلیت تصویر برداری در شب :

هر دو دوربین مداربسته داخلی و خارجی می توانند بی سیم باشند. آن ها از باندهای رادیویی ۲.۴ گیگاهرتزی یا ۵.۸ گیگاهرتزی برای انتقال اطلاعات تصویر ویدئویی خود به یک گیرنده استفاده می کنند. سپس گیرنده سیگنال را به پردازنده منتقل می کند.
دوربین مداربسته Dome فروشگاهی، دوربین های ویدئویی دیجیتال هستند که می توانند تصاویر رنگی با کیفیت بالا خلق کنند. برخی از دوربین ها مانند دوربین دید در روز/شب می توانند یک تصویر ویدیویی با داشتن کمی نور، تولید کنند. همچنین دوربین های دید در شبی وجود دارند که می توانند یک ویدئوی رنگی با کیفیت بالا تولید کنند در حالی که کم ترین مقدار نور مرئی و مادون قرمز موجود وجود دارد که می تواند در تاریکی مطلق برای تولید ویدئوی تک رنگ یا سیاه و سفید با کیفیت بالا مورد استفاده قرار گیرد.

امکان مشاهده زنده :

 مانیتورهای خریداری شده با سیستم دوربین مداربسته Dome تجاری، امکان مشاهده زنده میدان دید دوربین را فراهم می کنند. این قابلیت در صورتی که دوربین ها در یک مکان قرار گرفته باشند بسیار مفید است اما باید توسط فردی در مکان دیگری کنترل شوند. علاوه بر این، می توان دوربین هایی را خریداری کرد که IP یا پروتکل اینترنت آماده داشته باشند. این دوربین ها از اینترنت برای انتقال ویدیوی خود استفاده می کنند بنابراین در هر جایی که اینترنت در دسترس باشد می توان این دوربین ها را نیز تحت نظر گرفت.

تعداد دوربین :

تعداد دوربین مداربسته Dome فروشگاهی که نیاز دارید بستگی به اندازه فروشگاه شما و نحوه نظارت بر آن ها دارد. حتما از یک DVR با کیفیت بالا برای ثبت تصاویر استفاده کنید تا اگر روزی نیاز به کپی کردن بخشی از فیلم داشتید، کیفیت بهتری داشته باشد. (دلایل متعددی برای نیاز به کپی کردن ویدیو وجود دارد) اما مواردی که برای اولین بار به ذهن می رسند عبارتند از:
۱ – ارائه اطلاعات به پلیس برای شناسایی فروشنده و تایید اتهام
۲ – ارائه کپی از فیلم به سایر کارکنان که ممکن است نیاز به کپی داشته باشند
۳ – ارائه کپی به شرکت های بیمه

نتیجه گیری :

تطبیق پذیری یک سیستم امنیتی کسب وکار به شما این امکان را می دهد که تقریبا در هر جایی از محیط کسب وکار خود از آن استفاده کنید. دوربین های Dome فروشگاهی را طوری قرار دهید که بتوانند هر راهرو را با DVR نصب شده در دفتر شما پوشش دهند. در نظر داشته باشید که استفاده از دوربین های کافی برای پوشش هر مامور بازرسی نیز مفید است.
در صورت بروز هرگونه سؤال در مورد دوربین مداربسته Dome فروشگاه های مواد غذایی ، با یکی از متخصصان امنیتی Camera Security Ite به صورت آنلاین یا از طریق تلفن تماس بگیرید. در امنیت بمانید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com