دوربین های مداربسته برای محیط های صنعتی

استفاده از دوربین های مداربسته صنعتی در کارخانه‌ها، واحد های تولیدی، کارگاه‌های ساختمانی یا محیط‌های صنعتی مشابه، به دلایل مختلفی انتخاب هوشمندانه ای است. اگرچه حفاظت از دارایی و جلوگیری از اتلاف از جمله رایج ترین دلایل بهره برداری کامل از دوربین های امنیتی صنعتی هستند، اما تنها دلایل بهره گیری از نظارت تصویری در محیط های صنعتی نیستند.
همچنین انواع مختلفی از سیسم های امنیتی صنعتی برای انتخاب وجود دارد که درک اهداف نظارت تصویری شما را مهم تر می کند.

نظارت-تصویری-برای-محیط های-صنعتی

چنانچه درک درستی از رفع نیاز های امنیتی خود توسط این دوربین ها نداشته باشید این احتمال وجود دارد که محافظت کامل و ریسک آسیب پذیری در این رابطه بالا رود.
در این مقاله به برخی از مهم ترین ملاحظاتی که باید در نظارت تصویری برای محیط های صنعتی در نظر گرفته شود، خواهیم پرداخت. برای کمک به یافتن بهترین دوربین صنعتی و دستگاه های مدیریت ویدیو مناسب برای حفاظت از تنظیمات خود، با متخصصان دوربین مداربسته ما تماس بگیرید.

ملاحظات در نظارت تصویری برای محیط های صنعتی :

دوربین های امنیتی صنعتی به طور ویژه برای نظارت بر مناطق بزرگ در محیط های عموما ناهموار طراحی شده اند. این نوع دوربین های امنیتی با مواد بادوامی ساخته می شوند که می توانند در مقایسه با محصولات رده پایین تر دوربین های مداربسته، مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی داشته باشند.
دوربین‌ های مداربسته صنعتی به دلیل مقاومت بالا و فناوری‌های نظارتی پیشرفته، معمولاً قیمت بالاتری نیز دارند. خوشبختانه آن ها عملکرد بهتری دارند و از دوربین های امنیتی ارزان قیمتی که برای تحمل چنین محیط های خشنی مناسب نیستند، بهتر عمل می کنند.

در ادامه چند سوال متداول آورده شده که بهتر است پیش از شروع مطالعه مشخصات و جزئیات مختلف آن ها پاسخ داده شوند.

به دلیل هزینه بالاتر این گونه سیستم ها، مهم است که دقیقا در نظر بگیرید که می خواهید آن ها قادر به دستیابی به چه چیزی باشند تا بیش ترین بهره را از سرمایه گذاری خود ببرید.

چه تعداد دوربین نیاز دارم تا موارد ارزشمند را در محیط پوشش دهم؟

دوربین-های-مداربسته-صنعتی

کشتی ها، مواد خام، مواد شیمیایی، ماشین آلات و اسکله های بارگیری همگی چالش های خود را در نظارت تصویری برای محیط های صنعتی نشان می دهند. توصیه می‌شود دوربین‌های مداربسته صنعتی در هر نقطه‌ای که مشکلات احتمالی وجود دارد نصب شود.

میزان پوشش کلی دوربین های امنیتی من باید چقدر باشد؟

تفاوت عمده در دوربین های مداربسته صنعتی و دوربین های درجه پایین، توانایی آنها در ارائه فیلم های ضبط شده واضح در فواصل بزرگتر است. مهم این است که بدانید هر دوربین چقدر به توانایی ضبط نیاز دارد تا بتوانید تصاویر قابل استفاده را حفظ کنید.

آیا به دوربین های مداربسته صنعتی سیمی یا بی سیم نیاز دارم؟

درک تفاوت‌های بین سیستم‌های دوربین مدار بسته سیمی و نظارت تصویری بی‌سیم برای تنظیمات صنعتی در صورتی که یک کارخانه بزرگ را پوشش می‌دهید ضروری خواهد بود. اگر کابل اتصال به DVR از ۵۰۰ فوت گذشته باشد، دوربین های امنیتی HD با سیم کارایی خود را از دست می دهند. با این حال، دوربین‌های امنیتی شبکه IP بی‌سیم ممکن است به تنظیمات شبکه اضافی و کابل‌کشی تخصصی نیاز داشته باشند. اگر مطمئن نیستید کدام مسیر برای محیط خاص شما موثرتر است، تماس با متخصص دوربین مداربسته بهترین گزینه است.

آیا می خواهم قابلیت مشاهده از راه دور داشته باشم؟

اکثر دوربین‌های مداربسته صنعتی مجهز به نمایش از راه دور هستند، اما بسیاری از تامین‌کنندگان دوربین‌های امنیتی برای دسترسی به فیدهای زنده از شما می‌خواهند هزینه اشتراک را بپردازید. با این حال، برخی شرکت ها این کار را به صورت رایگان انجام می دهند دوربین‌های امنیتی صنعتی با یک برنامه مشاهده از راه دور ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد از هر دستگاه متصل به شبکه، با فیدهای زنده آنها را مشاهده کنید.

آیا من به نظارت بر کارمندان علاقه مند هستم؟

نظارت-تصویری-صنعتی

با استفاده از دوربین های مداربسته صنعتی، نظارت بر کارکنان یک راه عالی برای افزایش بهره وری کلی و جلوگیری از وقوع سرقت های کارکنان است. همچنین، توانایی نظارت از راه دور بر تولید نیز می تواند بینش هایی درباره چگونگی بهبود برخی جنبه ها یا نقاط ضعف در خط تولید در اختیار شما قرار دهد. نظارت بر کارمندان باید مورد توجه قرار گیرد به خصوص اگر نگرانی های ایمنی در مورد رفتارهای خطرناک کاری یا مشکلات مربوط به موجودی انبار وجود داشته باشد.

آیا به دوربین های مداربسته صنعتی ضد خرابکاری نیاز دارم؟

دوربین‌های ضد خرابکاری دارای درجه‌بندی بالایی هستند که می‌توانند در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از تخریب عمدی مقاومت کنند. آنها معمولاً در نظارت تصویری برای محیط های صنعتی استفاده می شوند که دارای مناطقی هستند که می توان به راحتی به دوربین ها دسترسی پیدا کرد و آنها را دستکاری کرد.

آیا می خواهم در آینده بتوانم دوربین های بیشتری را به سیستم اضافه کنم؟

مقیاس پذیری یک جزئیات مهم است که باید در نظارت تصویری برای تنظیمات صنعتی به دقت مورد توجه قرار گیرد. توانایی افزودن دوربین‌های صنعتی بیشتر به یک سیستم نظارت تصویری کامل و تطبیق با نیازهای نظارتی در حال تغییر، بعداً با ایجاد موقعیت‌های جدید، در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند. همچنین، با توجه به ماهیت سریع در حال تغییر فناوری های نظارتی، عاقلانه است که سرمایه گذاری را در نظر بگیرید که با دستیابی به اهداف بلندمدت تجاری رشد می کند.

آیا به نصاب حرفه ای دوربین های امنیتی نیاز خواهم داشت؟

اگرچه نصب بسیاری از دوربین های امنیتی نسبتا آسان است، اما اکثر دوربین های مداربسته صنعتی برای کار کردن همانطور که انتظار می رود نیاز به سطح بالایی از مهارت های نصب دارند. این باید چیزی باشد که شما در بودجه خود لحاظ می کنید. خوشبختانه، خبر خوب این است که اکثر شرکت های حرفه ای نصب دوربین امنیتی، یک ارزیابی امنیتی رایگان برای اطمینان از محافظت کامل از شما ارائه خواهند داد.

نتیجه گیری :

پاسخ به همه این سوالات برای محدود کردن انتخاب کلی شما و تعیین بهترین دوربین های مداربسته صنعتی مناسب با نیازهای شما مفید خواهد بود. اگر مایلید در مورد هر سوالی که دارید بیشتر بدانید، برای کمک با Security Camera ITE تماس بگیرید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند. در آخر پیشنهاد می شود، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید.

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند.

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com