دوربین های مداربسته مکعبی یا CUBE

دوربین  مداربسته Cube یا مکعبی دارای امکانات بسیار زیاد و در قالب یک دوربین همه کاره ارائه می گردد.

معمولا برای محل هایی که نیاز به یک سیستم کوچک وارزان و درعین حال ، امکانات بالا (دوربین مداربسته کودک) مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین  مداربسته  مکعبی ، تحت  شبکه  بوده  و  همچنین  دارای سیستم WIFI می باشند.برخی از دوربین های کیوب دارای میکرفن داخلی و همچنین دارای اسپیکر هستند.

 

دوربین های مداربسته مکعبی

 زاویه دید

زاویه دید دوربین های مداربسته مکعبی یا CUBE عمدتا بالا بوده و برای نظارت کامل بر یک اتاق بسیار مناسب می باشند.

قابلیت ضبط

دوربین های مداربسته مکعبی قابلیت ضبط بر روی کارت حافظه را دارا بوده و این امکان را می دهد که بدون استفاده از دستگاه DVR یا NVR ضبط  تصاویر  انجام گیرد .

همچنین دوربین های مداربسته مکعبی  دارای اتصال بی سیم  WIFI ( دوربین مداربسته بیسیم ) هستند و جهت استفاده فقط نیاز به یک کابل برق دارند .

دوربین های مداربسته مکعبی بسرعت به جایگزینی مناسب ، برای راه حل پر هزینه نظارت تصویری تبدیل گشتند که اکثر مصرف کنندگان و موسسات کوچک و متوسط به سادگی نمی توانستند از پس هزینه‌های سیستم های قبلی آن برآیند.

نتیجه گیری

در سال های اخیر رشد استفاده از دوربین های مداربسته مکعبی یا CUBE به سرعت در حال افزایش می باشد. و بسیاری نیاز های امنیتی ساده با این دوربین ها رفع می گردند.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com