راهکارسیستم تشخیص چهره VIDEOPARK

سیستم دوربین مدار بسته امروز بیشتر از هر زمانی در زندگی مردم پر رنگ شده است.

کمتر خانه، مغازه یا فضای مهمی را می توان یافت که دوربینی از آنجا شما را نگاه نکند، برخی از قابلیت های دوربین ها برای کاربران بسیار جالب است که امروز و در این قسمت از مطالب در خصوص دو ویژگی هوشمند دوربین مدار بسته یعنی تشخیص چهره و شناسایی چهره، برای شما خوانندگان گرامی توضیح می دهیم.

 

از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید.

منظور از تشخیص چهره یا face detection در دوربین مداربسته چیست ؟

شاید مهمترین وظیفه ی یک دوربین مدار بسته تصویر برداری است. کاربران برای مشاهده فضای مورد نظر خود اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کنند. یکی از مهمترین تصاویری که دوربین می تواند تصویر برداری نماید، تصویر چهره افراد می باشد. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های با کیفیت تر به بازار عرضه شدند. افزایش رزولوشن دوربین مدار بسته باعث می شود تا تصاویر دوربین به اندازه ای کیفیت داشته باشد که کاربر دوربین بتواند تصویر شخص جلوی دوربین را با کیفیت مناسب مشاهده نماید. قابلیت تشخیص چهره دوربین مدار بسته با تشخیص چهره ، از چهره افراد تصویر برداری کرده و تصویر آن را ذخیره می کند. این نوع از دوربین ها تعداد زیادی از تصاویر مربوط به افرادی را که در میدان دید دوربین قرار می گیرند را ثبت می کنند و کاربر اتاق کنترل می تواند در صورت نیاز تصویر چهره افراد را مشاهده نماید. دوربین تشخیص چهره یک نام دیگر نیز دارد، دوربین فیس کچر ( Face Capture Camera ) نام دیگر این نوع از دوربین ها می باشد.

ایمن تصویر امرتات

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com