راه اندازی دوربین مداربسته بی سیم

اگر به دنبال نصب آسان و بدون سیم کشی هستید دوربین های wifi یا دوربین مداربسته بی سیم گزینه مناسبی برای شما می باشد. دوربین های  wifi به دو دسته تقسیم می شوند : الف – دوربین مداربسته بدون دستگاه مرکزی : این دوربین ها از طریق تکنولوژی wifi به یک اکسس پوینت wireless متصل می شوند و تصاویر را در شبکه پخش می کنند . منبع ذخیره سازی تصاویر در این دوربین ها کارت حافظه ای می باشد که در این دوربین ها قرار می گیرد. ب – دوربین مداربسته با دستگاه مرکزی : این دوربین ها به صورت بیسیم به یک دستگاه مرکزی بیسیم متصل می شوند و منبع ذخیره سازی آن ها هارد دیسکی می باشد که درون دستگاه مرکزی بیسیم تغذیه می شود.

راه-اندازی-دوربین-مداربسته-بی-سیم

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

دوربین مداربسته بی سیم به جهت نصب آسان و همچنین قیمت پایین در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردارند . زیرا مصرف کنندگان را از کابل کشی فارغ می سازد .

در صورتی که می خواهید نصب آسان و ساده ای در سیستم امنیتی داشته باشید می توانید دوربین های بی سیم را انتخاب کنید . توسط دوربین های بی سیم چشم ماهی می توانید با یک دوربین بدون سیم کشی کل فضای یک اتاق را در دسترس داشته باشید یا می توانید توسط یک دوربین گردان بی سیم کنترل از راه دور چرخش ۳۶۰ درجه ی به دور را در اختیار داشته باشید . 

اگر در مورد این دوربین های سوالی داشتید کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com