رونمایی از گارانتی جدید ایمن تصویرامرتات

چرا با افتخار درباره گارانتی امرتات صحبت می کنیم ؟

در زمان تورم و در زمان سختی معیشت برای تمامی اقشار جامعه گاهی حتی هزینه تعمیر یک دوربین مداربسته کافی است تا توازن بین درآمد و هزینه ها را برهم بریزد و این عدم توازن خود دارای تبعات و عوارضی خواهد بود.

ما به عنوان گارانتی امرتات می توانستیم برای این مشکل راه حلی ارائه دهیم که دغدغه مصرف کنندگان عزیز را در این زمینه کمتر کنیم.

با افتخار اعلام می‌کنیم که گارانتی امرتات از ۱۲ و ۱۸ ماه به ۲۵ ماه ارتقاء پیدا کرد و هزینه این تغییر نه از روی قیمت محصول بلکه به عنوان مسئولیت اجتماعی ما در این برهه از زمان از سوی شرکت تقبل می‌شود.

رونمایی از گارانتی جدید امرتات

مشاهده ویدئو :

کلیه نمونه تصاویر فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با تصاویر دوربین های مختلف در شرایط متفاوت بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

از نمونه خصوصیات گارانتی امرتات می توان به بازرسی کامل کیفیت ساخت محصولات جهت احراز صلاحیت ارائه شرایط گارانتی، بازرسی کامل موجودی نیازمندیهای هر کالا جهت ارائه خدمات پس از فروش سریع و صحیح (راهنماها-نقشه ها-اسناد-نرم افزار و قطعات یدکی مورد نیاز)، و غیره اشاره کرد که این موارد شامل خدمات قبل از فروش می باشد.

جهت مطالعه سایر موارد می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com