قابلیت صدای دوطرفه در دوربین مداربسته

این ویدئو در مورد قابلیت صدای دوطرفه در دوربین مداربسته برند videopark می باشد.

کارکرد قابلیت صدای دوطرفه در دوربین مداربسته بسیار ساده است. دستگاه یا دوربین یک ورودی صدا دارد که میکروفن به آن متصل می شود یا میکروفن داخلی به آن متصل شده است. خروجی نیز به بلندگو متصل می شود و صدای محیط را پخش می کند. با همین ساختار ساده می توان شرایطی ایجاد کرد که یک فرد بتواند با دوربین صحبت کند و طرف مقابل در حال نمایش تصاویر پاسخ او را بدهد.

قابلیت صدای دوطرفه

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

قابلیت صدای دو طرفه در دوربین مداربسته ویدیو پارک یکی از ویژگی های مهم این برند می باشد. کمپانی ویدیو پارک همواره یک شرکت پیشرو در تولید دوربین مداربسته بوده است، دوربین مداربسته Videopark دارای قابلیت های هوشمند می باشند. محصول با کیفیت و هوشمند باعث شده این شرکت در بین ۵۰ برند برتر جهان در حوزه ی نظارت تصویری، ۵ برند برتر کشور چین و همچنین در رتبه دوم، در رشد نرخ فروش محصولات قرار بگیرد. شرکت ایمن تصویر امرتات نماینده انحصاری دوربین مداربسته ویدیو پارک در ایران می باشد و با پشتیبانی مستمر و خدمات پس از فروش ایده آل توانسته رضایتمندی کامل مشتریان خود را کسب نماید.

جهت مشاهده محصولات برند ویدیوپارک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com