محاسبه فضای ذخیره سازی و پهنای باند قسمت سوم

امروز اومدیم خدمتتون تا در ادامه پادکست آموزشی قبلیمون در مورد محاسبه فضای ذخیره سازی و پهنای باند براتون صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

مصرف پهنای باند در ساعات شب و شرایط کم نور، با برابر بودن سایر شرایط پهنای باند بالا می رود که این افزایش گاهی مواقع بسیار بالاتر به طور مثال ۱۰ برابر بیشتر از روز می شود. روش ساده و آسانی برای تخمین این افزایش وجود ندارد زیرا چند عامل در آن نقش دارد.

در ویدئوی زیر به طور کامل در این مورد شرح داده ایم.

محاسبه-فضای-ذخیره-سازی-و-پهنای-باند-قسمت-سوم

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

هرچه نویز بیشتری بر روی تصویر قابل مشاهده باشد پهنای باند بیشتری مصرف می شود البته این نویز را می توان با برخی از تکنیک های DNR جبران کرد.

در نور پایین دوربین های یکپارچه با IR پهنای باند بیشتری نسبت به روز مصرف می کنند اما باز هم این افزایش به مقدار قابل توجهی کمتر از دوربین های بدون IR است. با این حال این امر تحت تاثیر کیفیت و بازه پوشش IR و پیچیدگی صحنه قرار دارد. 

برخی از دوربین ها به دلیل پردازش تصویر بهتر در نور کم یا به واسطه داشتن سنسورهای بزرگتری یا داشتن لنز های با عدد F پایین تر نسب به دوربین های دیگر پهنای باند بسیار کمتری مصرف می کنند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com