معرفی دوربین بالت ZN-NC-GDR2800-12PS

امروز اومدیم خدمتتون تا به معرفی دوربین بالت مدل GDR2800 از برند محبوب ویدئوپارک بپردازیم. به شما توصیه می کنیم که تا پایان این ویدئو با ما همراه باشید.

این سری از دوربین ها دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه و همچنین قابلیت Time-lapse بوده است. کیفیت تصویر آن ۸مگاپیکسل بوده که یعنی نسبت به رزولوشن ۲مگاپیکسل چهار برابر وضوح تصویر بیشتری دارد از این رو برای پروژه هایی که به جزئیات نیاز دارند گزینه مناسبی می باشد.

شما در ویدئوی زیر می توانید با این دوربین جذاب آشنا گردید.

معرفی-دوربین-بالت-ZN-NC-GDR2800-12PS

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

حتما بخوانید: معرفی دوربین RDS-ACM240-DB

این دوربین بالت همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از POE بوده که انتقال Data و برق تنها با کابل شبکه و بدون نیاز به کابل برق قابل اجرا می باشد. درجه حفاظتی این دوربین بالت IP67 می باشد که مقاومت کامل در برابر گرد و غبار و قوطه وری در آب در عمق ۱/۵متر تا زمان ۳۰ دقیقه را دارد. همچنین فرمت فشرده سازی آن H.265 است که این یعنی ۲ برابر صرفه جویی در حجم ذخیره سازی.

اگر در مورد این دوربین یا دوربین های مداربسته بالت دیگر سوالی داشتید یا نیاز به مشاوره داشتید کافیست با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما به راحتی شما را راهنمایی خواهند کرد. در امنیت بمانید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com