معرفی دوربین HFW1230S1-S5

امروز می خوایم دوربین HFW1230S1-S5 تحت شبکه  از سری اقتصادی برند داهوا رو بهتون معرفی کنیم، پس تا آخر این ویدئو با ما همراه باشید. این دوربین دارای کیفیت ۲مگاپیکسل بوده و یک دوربین بولت می باشد که بخاطر استفاده از تکنولوژی فشرده سازی H.265+ می تونه خروجی تصویر با کیفیت بالا و پهنای باند مصرفی پایین داشته باشه. این دوربین ساخت ظاهری بسیار جذابی داره و در ساخت آن از ترکیب پلاستیک و فلز استفاده شده است.

معرفی-دوربین-HFW1230S1-S5

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

دوربین HFW1230S1-S5 دارای استاندارد IP67 می باشد یعنی کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار می باشد. این دوربین به کمک LED های مخفی که داره می تونه تا برد ۳۰ متر تصویر در شب رو مشاهده کند. همچنین سیستم خنثی کردن نور پس زمینه BLC-HLC و WDR و سیستم حذف نویز ۳ بعدی ۳D DNR از ویژگی های دیگر این دوربین پر فروش از برند داهوا می باشد. این دوربین بخاطر شکل ظاهری و ابعاد و همچنین ضد آب بودن آن و داشتن دید در شب و قیمت مناسب جزو سری های اقتصادی مارک داهوا می باشد. اگر برای تهیه این محصول سوالی داشتید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com