معرفی یکی از پرمصرف ترین دوربین های تحت شبکه برند ویدئوپارک

ما امروز در این ویدئو میخوایم در مورد یکی از محبوب ترین دوربین های تحت شبکه برند ویدئوپارک مدل ZN-NC-HAR2200B–I2PS صحبت کنیم.

دوربین های تحت شبکه که به آن ها دوربین های IP نیز گفته می شود یک دوربین دیجیتال است که تصاویر را از طریق شبکه یا اینترنت ارسال و دریافت می کند.

دوربین های IP با داشتن آپشن های اضافی امنیت بهتری نسبت به سایر دوربین های سنتی فراهم می کنند.

همچنین سیگنال های ویدئویی با کیفیت بالاتری ارائه می دهند.

که امروز ما در این ویدئو یکی از محبوب ترین دوربین های تحت شبکه را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

دوربین-تحت-شبکه-برند-ویدئوپارک

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

دوربین های تحت شبکه برند ویدئوپارک به دلیل داشتن کیفیت بهتر، ویژگی های اضافی، و انعطاف پذیر بودن به سرعت در حال محبوب شدن در بین مصرف کنندگان محترم هستند.

دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد.

 برای مثال می توان با اتصال یک دوربین شبکه به یک مودم ADSL یا TD-LTE و… که به اینترنت متصل است، از هر جای جهان به دوربین متصل شد و تصویر آن دوربین را دریافت نمود. این در حالیست که چنین قابلیتی برای دوربین های آنالوگ بدون دستگاه DVR یا مبدل، امکان پذیر نیست.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com