نصب دوربین مداربسته در داخل منزل

نصب دوربین مداربسته در داخل منزل روشی موثر برای جلوگیری از وقوع جرم است.

مجرمان از خانه ها یا شرکت هایی که مجهز به سیستم های نظارت ویدیویی هستند اجتناب می کنند.

مالکان خانه ها معمولا با نصب دوربین های مداربسته کارامد و قابل اعتماد، احساس امنیت و اطمینان بیشتری دارند.

گرچه نصب دوربین مداربسته در داخل منزل، بازدارنده‌ای قوی در مقابل جرم است، اما کارایی آن زمانی به حداکثر می رسد که بدانیم جای مناسب برای نصب آن کدام نقطه از مکان است.

در ادامه با بهترین و مناسب ترین نقاط برای نصب دوربین مداربسته آشنا می شویم.

در های ورودی و خروجی

درهای ورودی و خروجی  مهمترین مکان ها  برای  نصب دوربین  مداربسته در داخل منزل می باشد. در این  نقاط بهترین  چشم انداز  وجود  داشته و ویدیوهای به دست آمده از آن هم کارامدی بالایی دارند.

با  نصب  دوربین مداربسته  در داخل  منزل می توان  برای  شناسایی  افراد متجاوز  به حریم ملک استفاده کرد و شانس دستگیری آنها توسط پلیس را بالا برد همچنین به یاد داشته باشید که برای قسمت ورودی و خروجی از دوربین های محیط بیرونی (دوربین مداربسته ضد آب ) استفاده کنید.

این دوربین ها مجرمان را از تعرض به ملک شما ناامید کرده و از خرابکاری توسط افراد شرور جلوگیری می کند.

راهروها

در  زمان  نصب  دوربین مداربسته  در داخل منزل در قسمت راهروها، حتما شرایط نوری اطراف محل را در نظر بگیرید. نور کم می تواند در کیفیت ویدیوی تولیدی تاثیر منفی داشته و سوژه را تاریک یا غیر قابل تشخیص می سازد.

فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید لنز دوربین هایی است که انتخاب می کنید. برخی از لنزها برای میدان دید وسیع  و برخی دیگر برای محیط های  باریک  و برخی برای استفاده عمومی طراحی شده اند.

محل نگه داری اشیاء باارزش

یکی از عاقلانه ترین کارهایی که برای محافظت از وسایل با ارزش خود انجام می دهید نصب دوربین مخفی در مکان نگهداری از آنها است.

دوربین های مخفی (دوربین مداربسته Pinhole) برای نظارت بر این نقاط خاص بسیار مفید هستند.

حتما دوربین ها را به گونه ای نصب کنید که شناسایی دقیق اجزای صورت فردی که برای سرقت اقدام می کند، امکان پذیر باشد.

امکانات دوربین های مداربسته

امروزه دوربین های مداربسته مجهز به فناوری های پیشرفته مختلفی هستند که شامل شناسایی حرکت، شناسایی نفوذ، مفقود شدن اشیاء، تصویر برداری حرارتی و غیره می باشد.

البته  همه  دوربین ها  دارای قابلیت های مشابه نیستند بنابراین حتما قبل از خرید به خوبی تحقیق کنید تا با انواع مختلف دوربین ها آشنا شوید. به این ترتیب درک بهتری از هدف های مشخص شده برای هر مدل کسب می کنید.

همچنین باید دوربین های بی سیم و دارای سیم کشی را هم در نظر بگیرید. هر دو نوع دارای مزایا و معایبی هستند گرچه امروزه دوربین های مداربسته بی سیم از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند.

دستگاه های ضبط ویدیو

لازم است مشخص کنید که می خواهید ویدیوهای ضبط شده چگونه مدیریت شوند. اگر تصمیم به نصب دوربین مداربسته در داخل منزل به صورت سیم کشی شده دارید، نگاهی به ویدیو رکوردرهای دیجیتال یا DVR بیاندازید.

یک DVR نیاز به یک ارتباط مستقیم به هر یک از دستگاه ها (دوربین ها) دارد. به همین دلیل، لازم است بدانید دستگاه ها را کجا نصب کنید. هر چقدر مقدار کابل هایی که استفاده می کنید بیشتر باشد، کیفیت ویدیوها پایین تر خواهد بود.

اگر انتخاب شما دوربین های تحت شبکه بی سیم باشد، باید نگاهی به ویدیو رکوردر های تحت شبکه یا NVR بیاندازید. یک NVR به صورت بی سیم به دوربین های تحت شبکه متصل میشود.

گرچه  دوربین های IP  معمولا خودشان  تصاویر  را  پردازش  می کنند  اما NVR فضای  حافظه  بیشتری  اضافه  می کند بنابراین  می توانید ویدیوهای بیشتری ضبط کنید.

هر کدام از این گزینه ها را انتخاب کنید، فاکتور نهایی که باید مشخص کنید میزان فضای ذخیره مورد نیاز برای ویدیو ها است. نیاز هر کس به فضای ذخیره ویدیو با دیگری متفاوت بوده و بستگی به تنظیماتی که انتخاب می کنند دارد.

برای مثال، برخی از سیستم ها به گونه ای تنظیم شده اند که به صورت ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته به ضبط ویدیو بپردازند. برخی دیگر فقط در زمان شناسایی حرکت، شروع به ضبط ویدیو می کنند. مشخص است که این دو سیستم به فضای ذخیره متفاوتی نیاز دارند.فاکتورهای دیگر رزولوشن و کیفیت تصویر است .

نتیجه گیری

 اگر برای یافتن بهترین نصب دوربین مداربسته در داخل منزل خود به راهنمایی نیاز دارید، با تیم فروش ما تماس بگیرید. بنابراین فرقی ندارد که برای اولین بار قصد خرید و نصب دوربین مداربسته در داخل منزل (دوربین مداربسته خانگی ) خود را دارید یا به دنبال محصول خاصی هستید، تیم ما می تواند در هر صورت به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد.

قیمت محصولات ما بسیار متنوع و رقابتی بوده، از گارانتی و وارانتی بالایی برخوردار بوده و به صورت رایگان پشتیبانی فنی می شوند و با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص، می توانید نظارت از راه دور هم داشته باشید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com