نصب یک سیستم امنیتی کامل

وقتی از امنیت کامل صحبت می کنیم، منظور ما اطمینان از این است که موقعیت مکانی شما دارای یک سیستم امنیتی با کم ترین خطر است. هر روز، یک سرقت یا یک نوع تصادف، چه ساخته دست بشر باشد و چه طبیعی، رخ می دهد. ما نمی توانیم برای هر حادثه احتمالی برنامه ریزی کنیم، اما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که خانه، محل کار، اشیای قیمتی، همکاران و عزیزان ما در امنیت هستند. موضوعی که در واقع به ذهن ما می آید این است که برای هر نقص یا شکاف امنیتی، یک لایه بلافاصله توسط یک لایه دیگر پشتیبانی شود. این کار با هم کاری پرسنل امنیتی برای توسعه یک سیستم امنیتی یکپارچه و منسجم با چندین فناوری امنیتی حاصل می شود.

نصب-یک-سیستم-امنیتی-کامل

ما می دانیم که شما برای حفظ موقعیت خود به چه تکنولوژی هایی نیاز دارید! برای انجام این کار، ما باید بررسی کنیم که سیستم امنیتی ITE با چه سیستم هایی می تواند به شما کمک کند و همچنین چه کارهایی می توانید برای افزایش امنیت خود انجام دهید. Security Camera ITE یک شرکت امنیتی پیشرو بوده و ما می دانیم که شما به چه تکنولوژی هایی نیاز دارید! امنیت کامل تنها زمانی به دست می آید که از تمام این اجزای مختلف به صورت همزمان استفاده کنید، نه فقط از یک یا چند مورد بهره ببرید.

سیستم امنیتی و هشدار در محل هنوز مهم هستند، CCTV مکمل این ابزارهای امنیتی است :

تجهیزات ما قرار است با تدابیر امنیتی محلی کار کنند تا یک تصویر امنیتی کامل برای هر مکان مشخص فراهم شود. البته از این تکنولوژی ها می توان در کنار سیستم امنیتی و اعلان هشدار استفاده کرد که می توانید آن ها را در محل نصب کنید. این فناوری ها بسیار موثر هستند و حتی ممکن است به روش های مختلف با سیستم های دوربین امنیتی و سیستم های کنترل دسترسی در ارتباط باشند تا سطح عمیق تری از ارتباط را ایجاد کنند. هنگامی که یک زنگ هشدار در نتیجه یک ورود غیرمجاز به صدا در می آید، سیستم های CCTV ممکن است بلافاصله به این زنگ هشدار واکنش نشان دهند تا همه اتفاقات رخ داده را ثبت کنند.

NVR ها در قلب سیستم های مبتنی بر شبکه قرار دارند. دوربین‌های این سیستم‌ها می‌توانند مبتنی بر IP یا دوربین‌های «شبکه‌ای» باشند، در حالی که دوربین‌های DVR ممکن است دیجیتالی بر روی دوربین‌های مبتنی بر کواکس باشند. 

کاهش آسیب های احتمالی توسط سیستم های امنیتی :

سیستم-امنیتی

سیستم های CCTV برای محافظت از مکان هایی که دوربین ها در آن ها نصب می شوند بسیار مهم هستند. تلویزیون مدار بسته یا CCTV سیستمی است که تصاویر ویدئویی از رویدادها را ضبط می کند و آن را در ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال یا ضبط کننده های ویدئویی شبکه (DVR-NVR) ذخیره می کند. در هر جایی که دوربین نصب می شود، باید از این سیستم ها برای ضبط تصاویر ویدئویی استفاده کرد. با استفاده از یک گارد امنیتی، CCTV ممکن است یک راه موثر برای محافظت از مردم باشد حتی در مواردی که هیچ گاردی وجود ندارد. یک سیستم دوربین مداربسته می تواند به کاهش آسیب های ناشی از موقعیت های مختلف کمک کند.

نقش دوربین مداربسته در کنار سیستم های امنیتی :

دوربین مدار بسته به دلایل مختلفی مهم است. اولین مورد این است که ممکن است به ثبت شواهد حوادث یا فعالیت های جنایی کمک کند. علاوه بر این، سیستم های CCTV می توانند رویدادها را به صورت بلادرنگ تحت نظر بگیرند و این امکان را برای نگهبانان فراهم کنند تا به صورت آنی به شرایط خاص واکنش نشان دهند. علی رغم هدف اولیه، CCTV ممکن است به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کند زیرا باعث می شود کسانی که می خواهند مرتکب جرم شوند را از انجام آن ها باز دارد. دوربین مداربسته هم یک راه حل سیستم امنیتی فعال و هم واکنشی است.

استفاده از تجهیزات امنیتی در کنار یکدیگر :

استفاده از محافظ به عنوان یک افزونه برای سیستم های کنترل دسترسی و دوربین مداربسته یک روش عالی و مفید برای محافظت از تاسیسات است. در واقع ابزارهایی که ارائه می شوند جایگزین مداخله انسانی نیستند، بلکه باعث می شوند تا قدرت اقدامات امنیتی محلی خود را تقویت کنید. همچنین در کنار دوربین های مداربسته و سیستم های کنترل دسترسی، گاردهای امنیتی واقعا می توانند به تکمیل هر سیستم امنیتی کمک کنند. برای مدیریت دسترسی و کنترل نقاط دسترسی می توان از کلیدهای قفل، ضربه گیر درها، کیپدها، حسگر اثر انگشت و نمایشگر و فناوری کامپیوتر استفاده کرد. با استفاده از اینگونه سیستم ها می توان ورود و خروج کارمندان و مشتریان یک ساختمان را کنترل کرد.

نتیجه گیری :

پرسنل یک محل می توانند از یک ایستگاه کنترل مرکزی استفاده کنند تا به صورت دستی و فعال اجازه ورود و خروج به ساختمان را بدهند و همچنین هشدارهایی را برای ورود و خروج غیر مجاز مشاهده کنند.
ما تمام ابزارهایی که برای تهیه یک سیستم امنیتی کامل نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهیم. همانطور که در بالا اشاره شد، آلارم، کنترل دسترسی و دوربین مداربسته با یکدیگر هم کاری می کنند تا یک تصویر امنیتی کامل را تشکیل دهند. تکنسین های متخصص و تیم فروش ما می توانند در مورد اهداف امنیتی مورد نظرتان به شما مشاوره دهند.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com