نمونه تصویر دوربین دام تحت شبکه RDS IPC 211V7P

دوربین تحت شبکه RDS مدل IP211CS-V7P یک دوربین تحت شبکه ۲/۴ مگاپیکسلی با سنسور تصویر برداری کمپانی Sony میباشد ، تصویر این دوربین به دلیل استفاده از سنسور سونی بسیار شفاف و با کیفیت می باشد .

RDS IPC 211V7P

لنز ۲/۷ به ۱۳/۵ در این مدل دوربین قابلیت تغییر زاویه دید این دوربین را برای ما به ارمغان می آورد . این دوربین دارای دید در شب با برد ۴۰ متر بوده که برای این منظور از LED های مادون قرمز Array بهره می جوید .
این دوربین قابلیت نصب در محیط بیرون را دارد و کاملا ضد آب می باشد . کیس این دوربین فلزی بوده و آن را در مقابل ضربات مقاوم می کند .

مشاهده نمونه تصویر

این دوربین دارای میکروفن داخلی بوده و قابلیت ارسال صدا همزمان با تصویر به NVR را دارد . همچنین این دوربین با عملکرد بالا، قیمت بسیار اقتصادی و به صرفه ای دارد .

در مورد نمونه تصویر فوق :

تصویر فوق از نصب این دوربین در محیط داخل نمایشگاهی در ساعات شب می باشد .
البته که چراغ ها در این تصویر روشن هستند اما نور مصنوعی چراغ ها خود می تواند به عنوان چالشی برای تاثیر گذاری در تصویر دوربین های ضعیف تر می باشد .
همچنین تفکیک انواع لوازم در این تصویر به همراه تصویر رنگ ها بسیار حائز اهمیت می باشد .

موارد استفاده از دوربین :

فروشگاه ها ، ادارات و سازمان ها
فضای بیرون و زیر سقف ها
محیط های داخل بانک
پارکینگ آپارتمان ها

نرم افزار های مرتبط

کلیه نمونه تصاویر فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با تصاویر دوربین های مختلف در شرایط متفاوت بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com