نمونه تصویر روز دوربین RDS IPC 211RLP

دوربین مداربسته تحت شبکه RDS – IPC 211 RLP از دوربین های سری ۲۱ برند RDS می باشد . این دوربین دارای سنسور سونی و پردازنده های سیلیکون می باشد . رزولوشن تصویر در این دوربین ۲ مگاپیکسل و یا ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بوده که به کیفیت Full HD نیز معروف می باشد . 

این دوربین به دلیل بهره مندی از سنسور Sony دارای تصویری با رنگ های واقعی و شفاف در روز و تصویری بدون نویز و برفک در شب می باشد . 

 

نمونه تصویر دوربین RDS IPC 211 RLP

لنز ۳.۶mm فیکس در این دوربین تصویری با زاویه دید حدود ۸۵ درجه را به ارمغان می آورد . 
این دوربین دارای ۳ عدد Array LED مادون قرمز با قدرت دید در شب ۴۰ متری بوده و به دلیل داشتن تکنولوژی Smart IR تصویر دقیقی از سوژه های دور و نزدیک در تاریکی شب را به ذخیره ساز ارسال می کند . 

مشاهده نمونه تصویر

این دوربین با درجه حفاظت ip66 کاملا ضد آب بوده و می توان آن را در محیط بیرون و داخل نصب نمود . 
این دوربین دارای قابلیت POE بوده و همچنین قابلیت نصب میکروفن دارد . در کل این دوربین ۲ مگاپیکسل یکی از پر مصرف ترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته RDS بوده که دارای کیفیت قابل قبول و قیمت متناسب می باشد . 

در مورد نمونه تصویر فوق

تصویر فوق مربوط به درب ورودی یک مکان صنعتی در شمال می باشد . دوربین فوق جهت نظارت کلی بر درب ورودی و محوطه اطراف می باشد در این تصویر رنگ ها بسیار طبیعی و تفکیک نور خورشید و محیط های سایه به درستی انجام شده است . 

موارد استفاده از دوربین فوق

تقریبا در همه مکان هایی که نیاز به دوربین با کیفیت تحت شبکه با قیمت متناسب احساس شود . 

♦ محیط های صنعتی و اداری 
♦ پمپ بنزین ها 
♦ درب ورودی فروشگاه ها در محیط بیرون 

کلیه نمونه تصاویر فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با تصاویر دوربین های مختلف در شرایط متفاوت بر روی این وبسایت قرار داده شده است . 
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

نرم افزار های مرتبط

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com