چگونه از آپشن های هوشمند videopark خروجی بگیریم؟

باسلام خدمت همه، ما در ویدئوهای قبلی نحوه فعال سازی آپشن هوشمند ویدئوپارک رو خدمتتون توضیح دادیم، امروز اومدیم خدمتتون تا درباره نحوه خروجی گرفتن از این آپشن ها براتون صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که از این آپشن های هوشمند ویدئوپارک به ۳ طریق می توانید خروجی داشته باشید. که در ادامه این فیلم آموزشی به طور کامل خدمتتون توضیح خواهیم داد.

چگونه-از-آپشن-های-هوشمند-videopark-خروجی-بگیریم؟

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

برای فعال سازی و تنظیمات در دستگاه های NVR ابتدا بایستی وارد منوی دستگاه شده و از قسمت تنظیمات کانفیگوریشن قسمت chanel رو انتخاب می کنیم و از سمت چپ گزینه smart رو باز می کنیم توجه داشته باشید که آپشن هوشمند ویدئوپارک در دستگاه به ۲ دسته تقسیم می شوند که یا face detaction هستند یا perimeter که perimeter تقریبا همه آپشن های هوشمند به جز face detaction رو شامل می شود. که ما کانال ۱ رو روی فیس دتکشن  تنظیم می کنیم و بقیه کانال ها رو روی پریمتر تنظیم می کنیم. بعد از اعمال تنظیمات روی نوار ابزار کلیک می کنیم و گزینه Even list رو انتخاب می کنیم که همه اپشن های هوشمندی که از روی دستگاه ست شده باشن رو برای شما نمایش می دهند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com