چگونه می توان چشمی معمولی را به جای چشمی تشخیص حیوانات استفاده کرد ؟

چالش :

چالشی که در میان سنسورهای معمولی وجود دارد ، این است که در صورتی که حیوان یا شیء باعث تحریک چشمی شود، دستگاه آلارم می زند که در اکثر موارد ، مشتری نیاز به چنین آلارمی ندارد و می خواهد صرفا چشمی ها حرکت های توسط انسان را تشخیص دهد .

بدین منظور چشمی های تشخیص حیوانات که به نام های مختلفی موسوم هستند ( وزنی ، حجمی و … ) ابداع شدند ، در این مقاله روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که با چشمی معمولی کارکرد چشمی تشخیص حیوانات را داشته باشید .

smart guard

راه حل

برای تشخیص حرکت انسان می توان از ۲ چشمی استفاده نمود ، بدین شکل که ۲ چشمی به صورت موازی بسته شده و یکی به پایین و یکی به بالا نگاه می کند .


شرط ارسال سیگنال به دستگاه ، تحریک هر دو چشمی می باشد .


دلیل استفاده از ۲ چشمی به صورت موازی که یکی به پایین و یکی به بالا نگاه می کنند و شرط ارسال سیگنال تحریک هر دو چشمی باشد این است که از این طریق می توان انسان را از قد آن شخص تشخیص داد و در صورتی که حیوانی مانند گربه از جلوی چشمی رد شود فقط یک چشمی که به پایین نگاه می کند تحریک می شود و سیگنال آلارم برای دستگاه ارسال نمی شود.

نتیجه گیری

استفاده از چشمی معمولی به عنوان چشمی تشخیص حیوانات هم در صد خطا را کاهش می دهد و هم استفاده از چشمی معمولی از یک چشمی تشخیص حیوانات مقرون به صرفه تر است.

smart guard

تهیه شده در دپارتمان آموزش شرکت ایمن تصویر امرتات فعال در زمینه سیستم های حفاظتی و دوربین

مداربسته ، لطفا ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده خود بهره مند سازید . از حمایت شما سپاسگزاریم .

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com