۴ دلیل برای نصب دوربین مداربسته در رستوران

 نصب دوربین های مداربسته یکی از سرمایه گذاری های ضروری است که هر مالکی می داند باید آن را انجام دهد.
مشتریان هم کمابیش انتظار دارند که از دوربین های مداربسته در هر غذاخوری استفاده شود.
مهم نیست مجموعه شما یک رستوران محلی باشد یا یک رستوران زنجیره‌ای یا حتی یک اغذیه فروشی معمولی، نصب دوربین مداربسته در رستوران مزایای زیادی برای صاحب آن مکان و مشتریان به همراه دارد.

دوربین مداربسته رستوران

همیشه مساله امنیت مطرح نیست. قانونی بودن نصب دوربین مداربسته در رستوران یک نگرانی مشترک در بین صاحبان این کسب و کارها محسوب می شود.
خوشبختانه، حالا دیگر این موضوع حل شده و تنها جایی که نصب دوربین غیر قانونی است، نقاطی از رستوران است که به حریم شخصی مشتریان مربوط می شود مثل سرویس بهداشتی.
همچنین نصب دوربین های مخفی و دوربین های میکروفن دار برای ضبط صدا هم غیرقانونی است.
اما برای بیشتر مالکان، نصب دوربین مداربسته در رستوران برای دلایل امنیتی ضروری به نظر می رسد. این سرمایه گذاری، در کنار امنیت، مزایای دیگری را هم برای صاحبان و مدیران غذاخوری ها فراهم می آورد.

دلایل نصب دوربین مداربسته در رستوران ها

به شهری که در آن زندگی می کنید و رستوران های محبوب خود که برای صرف غذا و معاشرت های اجتماعی به آنجا می روید فکر کنید. بیشتر این مکان ها احتمالا رستوران های با سابقه‌ای هستند که افراد آن شهر با آنها آشنا بوده و به دلیل کیفیت غذا، جو رستوران یا قیمت غذاها و یا هر سه مورد، از صرف غذا در آنجا لذت می برند. و اگر این رستوران بیش از ۵ سال سابقه داشته باشد یعنی کار خود را درست انجام می دهد.
حالا به رستوران هایی که تعطیل شده اند فکر کنید. احتمالا لیست طولانی از رستوران هایی که به هر دلیلی با شکست مواجه شده اند در ذهن شما شکل می گیرد. می دانستید که حدود ۶۰ درصد از تمام رستوران هایی که بازگشایی می شوند، در همان سال اول شکست می خورند؟ بدتر از همه اینکه، ۸۰ درصد رستوران ها پیش از ۵ سال اول، مجبور به تعطیلی می شوند. با این درصد بالا، به راحتی می توان فهمید که اداره رستوران کار بسیار مشکلی است. اما باید چه کاری انجام داد تا جزو این آمار نبود؟

قانونی بودن نصب دوربین مداربسته دررستوران یک نگرانی مشترک در بین صاحبان این کسب و کارها محسوب می شود. خوشبختانه، حالا دیگر این موضوع حل شده و تنها جایی که نصب دوربین غیر قانونی است، نقاطی از رستوران است که به حریم شخصی مشتریان مربوط می شود مثل سرویس بهداشتی. همچنین نصب دوربین های مخفی و دوربین های میکروفن دار برای ضبط صدا هم غیرقانونی است.

نصب دوربین مداربسته در رستوران بهره وری پرسنل را افزایش می دهد

یکی از بزرگترین هزینه های عملیاتی در صنعت پذیرایی، بخش پرسنل است. گرچه رستوران ها به پرسنل خود دستمزد پایینی می پردازند اما استخدام آشپز، پیش خدمت، ظرفشوی، میزبان و دیگر پرسنل پیوسته به هزینه ها اضافه می کند.
نصب دوربین مداربسته در رستوران به مالک و مدیر آن مکان توانایی نظارت بر پرسنل را می دهد تا این اطمینان حاصل شود که آنها طی ساعت کاری، بازدهی لازم را دارند.
همچنین مدیران با کمک این دوربین ها می توانند بفهمند چه زمانی باید از تعداد پرسنل کم یا به تعداد آنها افزوده شود. کارمندان که از نظارت بر خود مطلع هستند سعی می کنند بالاترین بازدهی را در ساعت کاری خود داشته باشند.

نصب دوربین مداربسته در رستوران باعث کاهش دزدی می شود

یکی دیگر از مشکلات رستوران داری، سرقت است. پرسنل ممکن است فکر کنند می توانند نوشیدنی ها یا برخی از خوراکی ها را یواشکی بخورند و هیچ عواقبی متوجه آنها نباشد.
بابت تمام نوشیدنی ها و غذاها پول پرداخت شده و باید در محاسبات آورده شود. دوربین های مداربسته باعث می شود پرسنل این کار را انجام نداده و مالک رستوران بتواند افرادی که دست به این کار می زنند را شناسایی کند.
نصب دوربین مداربسته در قسمت صندوق هم باعث می شود صداقت پرسنل در حین انجام تراکنش های مالی حفظ شده و مالکان بتوانند فردی که دست به سرقت می زند را شناسایی کنند.
علاوه بر این، مشتریان هم نمی توانند بدون پرداخت صورت حساب، از رستوران خارج شوند. در صورتی که فردی چنین کاری انجام دهد، مالک رستوران می تواند با پلیس تماس گرفته و ویدیوی ضبط شده را در اختیار آنان قرار دهند تا فرد شناسایی شود.

دوربین مداربسته دررستوران امنیت کلی  را افزایش می دهند

در هر جایی که پول نگهداری می شود ریسک سرقت وجود دارد. نصب دوربین مداربسته در رستوران باعث افزایش امنیت و کاهش احتمال حمله مجرمان به آن مکان می شود. همچنین لازم است که مشتریان و پرسنل هم احساس امنیت داشته باشند. این دوربین ها نشان می دهد مالک رستوران برای امنیت مجموعه خود و افرادی که در آن حضور دارند، اهمیت قائل است. اگر درگیری در رستوران رخ دهد، مالک می تواند ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین ها را در اختیار پلیس قرار دهد تا فرد خاطی شناسایی شود.

نصب دوربین مداربسته در رستوران

نصب دوربین مداربسته در رستوران به بیمه کمک می کند

کمپانی های بیمه ای فراوانی وجود دارند که مشوق های مالی مختلفی در اختیار مالکان رستوران های قرار می دهند تا در مجموعه خود دوربین مداربسته نصب کنند.
ویدیوهای ضبط شده توسط این دوربین ها در رستوران می توانند در زمان خرابکاری توسط افراد یا آتش سوزی و وارد شدن خسارات عمده به ساختمان و اموال آن، به عنوان مدرک مورد استفاده قرار بگیرند.
همچنین این دوربین ها در زمان بروز آزار و اذیت و شکایات قانونی، شواهدی را در اختیار کارشناس پرونده قرار می دهند. مهمتر از همه اینکه تحت شبکه بودن  دوربین مداربسته در رستوران باعث میشود از هر جایی که هستید با استفاده از موبایل یا کامپیوتر، ویدیوها را به صورت زنده تماشا کنید.
دسترسی از راه دور به شما این امکان را می دهد که حتی وقتی در محل حضور ندارید، بتوانید بر اوضاع نظارت کرده، آلارم های اشتباه را کاهش داده و آرامش خاطر را در مجموعه و برای خودتان فراهم کنید.

نحوه یافتن بهترین دوربین مداربسته در رستوران

اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته در رستوران هستید که همه این مزایا را داشته باشد بهتر است خوب تحقیق کنید. انواع مختلفی از این دوربین ها وجود دارد و خرید دوربین های ارزان برای صرفه جویی در هزینه ها باعث می شود در زمان نیاز، نتوانید استفاده لازم را از آنها داشته باشید.
اگر برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته در رستوران خود به کمک نیاز دارید با بخش پشتیبانی شرکت ایمن تصویر امرتات تماس بگیرید. ما صدها مدل دوربین امنیتی داریم و کمک به مشتریان جهت انتخاب بهترین گزینه ای که منطبق بر نیازها و بودجه آنها باشد، افتخار و وظیفه ماست.

نتیجه گیری

در رستوران هایی که معتبر هستند و دارای مشتریان زیادی می باشند الزام وجود دوربین مداربسته در رستوران اگر بیشتر از سرآشپز ، نباشد کمتر هم نیست، زیرا چهار دلیل که در این مقاله ذکر، شامل کاهش سرقت، کنترل پرسنل، پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری اتفاقات پس از وقوع، نصب دوربین  مداربسته در رستوران های معتبر را به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.

تهیه شده در دپارتمان آموزش شرکت ایمن تصویر امرتات فعال در زمینه سیستم های حفاظتی دوربین

مداربسته ، لطفا ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده خود بهره مند سازید . از حمایت شما سپاسگزاریم

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com