مقایسه MBR-VBR-CBR قسمت دوم

سلام ما اومدیم تا با قسمت دوم از مقایسه MBR- VBR و CBR در خدمتتون باشیم.

در سال های گذشته کدک های هوشمند متداول شده اند و بسیاری از تولید کنندگان دوربین این کدک ها را در دوربین های خود گنجانده اند. کدک های هوشمند فشرده سازی را با توجه به آنچه در صحنه است تغییر می دهد. بنابراین نقش های ثابت پس زمینه تصویر بسیار فشرده و دارای کیفیت پایین می باشد. در حالی که تصویر سوژه های متحرک با فشرده سازی کمتر ارائه می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات کاملتری را خدمتتان ارائه دهیم. 

مقایسه MBR-VBR-CBR قسمت دوم

مشاهده ویدئو :

کلیه ویدئو های فوق توسط همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و جهت آشنایی عزیزان با عملکرد کالا بر روی این وبسایت قرار داده شده است .
جهت مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۹۴۱ تماس حاصل فرمائید .

حتما بخوانید: مقایسه MBR-VBR-CBR قسمت اول 

دوربین های ارکانت ویژن از هر سه حالت استریمی پشتیبانی می کنند در این دوربین ها حالت پیش فرض NVR با کران بالای ۱۰ هزار کیلو بیت در ثانیه است، ارکانت این کران را حد سرعت می نامد.

دوربین های کنونی اویجیلون به صورت پیش فرض از NVR پشتیبانی می کنند در این دوربین ها پهنای باند مصرفی تا نرخ بیت حداکثری تنظیم شده توسط بیت ماکزیمم که به عنوان کران بالا عمل می کند تغییر خواهد کرد. اگر در مورد این پاکست آموزشی سوالی داشتید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما خواهند بود. 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com