دوربین مداربسته HDCVI چیست ؟

امروز می خواهیم در این مقاله آموزشی در مورد دوربین مداربسته HDCVI صحبت کنیم اما قبل از این کار می خواهیم کمی در مورد دوربین های مداربسته و تاثیرشان در دنیای مدرن امروزه صحبت کنیم. در دنیای کنونی جرم و جنایات بسیار آشکار شده است. اگر هر خبر آنلاینی را در اینترنت جست وجو کنید، خیلی زود متوجه مقاله هایی خواهید شد که در آن ها به فعالیت های مجرمانه اشاره شده است که دقیقا زیر نظر یک دوربین امنیتی اتفاق افتاده اند. که این یک موضوع کاملا مخرب است چرا که شما، به عنوان صاحب یک کسب وکار یا خانه نیاز به چشم های اضافی در اطراف ملک خود دارید.

دوربین-مداربسته-HDCVI

شما کاملا می دانید که انتخاب یک دوربین چقدر طول می کشد، شما ممکن است ساعت ها و تلاش های زیادی به عنوان صاحب یک کسب وکار یا موارد دیگر برای تهیه اینگونه محصولات صرف کنید، تا در نهایت این تصمیم را بگیرید که تجهیزات مناسبی برای محافظت از داریی ها و اموالتان در اختیار داشته باشید.
اجازه ندهید شرکت های دیگر به گونه ای از شما استفاده کنند که اولویت های شما در خطر باشند. دوربین امنیتی ITE همیشه حاضر بوده تا بهترین ها را از هر محصولی، به شما ارائه دهد تا مطمئن شوید که همه چیز شما امن است، و اگر هر فعالیت مشکوکی در ملک شما رخ دهد، محصولات ما آنجا خواهند بود تا آن را ثبت کنند. اینطور فرض کنید که شما یک محافظ امنیتی دیجیتال دارید که در هر ساعت از شبانه روز به پشت شما نگاه می کند. در این مقاله به برخی از بهترین دوربین های موجود در بازار می پردازیم که دوربین مداربسته HDCVI یکی از این دوربین ها می باشد.

مفهوم دوربین مداربسته HDCVI :

HDCVI مخفف High Definition Video Interactive است. کلمه “با کیفیت بالا” باید بلافاصله تصویری فوق العاده شفاف را به ذهن بیاورد.

اگر نیاز به ثبت چهره یا حتی پلاک فردی داشته باشید که متاسفانه از خانه یا محل کسب وکارتان چیزی را به سرقت برده است، ثبت تصاویر با این دوربین ها بسیار راحتر از یک سیستم قدیمی یا سیستمی که به نسبت کم تر مدرن شده، خواهد بود.

دوربین مداربسته HDCVI قابلیت های بسیار جالبی دارد که قطعا در زمان انتخاب برای حفظ امنیت دارایی خود به آن ها علاقه مند خواهید شد. به عنوان مثال موضوع کابل کشی را در نظر بگیرید که در بخش بعدی به آن اشاره کرده ایم.

 

در واقع دوربین HDCVI نوع ارتقا یافته دوربین های آنالوگ سنتی هستند با این تفاوت که از وضوح و کیفیت بالای تصاویر برخوردارند.

ویژگی دوربین مداربسته HDCVI :

دوربین-HDCVI

برخلاف دوربین های آنالوگ قدیمی شما با دوربین HDCVI خود قادر خواهید بود تا بالای ۵۰۰ متر انتقال ویدیو را تضمین کنید، لازم به ذکر است که برای این حجم از انتقال ویدیو، اگر هدف شما این است که به دوربین HDCVI خود نیروی بیشتر با ولتاژ برق بالاتر بدهید، بسیار مراقب باشید، چرا که بسیار حیف بوده بعد از انجام این کارها و تلاش برای نصب، در نهایت آن را بسوزانید. بایستی از این موضوع مطمئن شوید که در مورد نحوه نصب صحیح دوربین مداربسته HDCVI خود و اینکه چه تکنولوژی هایی را می توانید با آن ها استفاده کنید، راهنمایی های لازم را گرفته باشید. ما اینجا در بخش دوربین های امنیتی ITE، یک پشتیبانی عالی از فناوری داریم که به راحتی می تواند در هر یک از انواع این دوربین ها به شما کمک کند و البته فقط به دوربین HDCVI محدود نمی شود.

پخش ویدئو بدون وقفه :

برای اضافه کردن اطلاعات بیشتر در مورد موضوع دوربین مداربسته HDCVI و همه چیزهایی که ارائه می دهد، می توان به تکنولوژی HD POC اشاره کرد. POC مخفف Power over Coaxial می باشد. که برای ارسال جریان برق با کابل تصویر می باشد. در استاندارد HD PoC سیگنال های تصویر توسط ماژول Coupling، بر جریان برق سوار شده، و جریان برق به سیگنال های حمل کننده تبدیل می شوند، در انتها سیگنال های تصویر، توسط ماژول DeCoupling از جریان برق جدا می شود. در این استاندارد، امکان ارسال تصویر، صدا، داده های تصویری، سیگنال های کنترلی و جریان برق، توسط یک رشته کابل کواکسیال وجود دارد، که این به معنی این است که با این تکنولوژی تعداد کابل ها کاهش پیدا کرده که علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به پروژه می دهد در پروژ های بزرگ مقرون به صرفه نیز می باشد.

منبع تغیه دوربین HDCVI :

خوب است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین HDCVI شما قطعا باید منبع تغذیه مخصوص به خود را داشته باشد. برای انجام این کار به کابل DC نیاز خواهید داشت و شاید به یک ترمینال برق DC نیز نیاز داشته باشید. منبع تغذیه (که دوربین HDCVI شما به آن نیاز خواهد داشت) تنها نوعی فناوری است که انرژی الکتریکی را برای دستگاه موجود فراهم می کند. به طور کلی، بسیاری از دستگاه‌های الکتریکی دارای منبع تغذیه هستند، که معمولاً مبدل‌های برق نیز نامیده می‌شوند. از طرف دیگر، چیزی که باید بدانید عملکرد و هدف یک کانکتور DC است. یک کانکتور Dc برای دوربین مداربسته HDCVI شما صرفا یک کانکتور الکتریکی است که جریان الکتریکی را نیز تامین می کند.

نتیجه گیری :

اما مهم تر از همه این است که شما از دوربین مداربسته HDCVI خود با یک DVR استفاده می کنید که قابلیت استفاده با آن را دارد، در غیر این صورت ممکن است در صورت عدم نصب از همان ابتدا برخی از فیلم های فوق العاده مهم را از دست بدهید. اگر به کمک نیاز دارید تا بفهمید چه سیستم DVR با دوربین HDCVI شما سازگار است، می توانید با تیم فروش با تجربه ما تماس بگیرید تا به شما در این زمینه کمک کنند. 

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com