راهنمای یافتن بهترین سیستم دوربین امنیتی

به لطف پیشرفت تکنولوژی های نظارتی و کاهش هزینه های تولید، خرید یک سیستم دوربین امنیتی ارزان دیگر به معنای خرید یک سیستم دوربین امنیتی بد نیست. امروزه فروشگاه‌های آنلاین دوربین‌های امنیتی فراوان هستند و با رقابت، پیشرفت‌هایی نیز حاصل می‌شود.
نکته مهمتری که باید در مورد خرید یک سیستم دوربین امنیتی ارزان در نظر بگیرید این است که هدف شما در استفاده از این سیستم چیست؟ عوامل دیگری نیز وجود دارد که نقش زیادی در انتخاب شما ایفا می کند، مانند نوع دوربین امنیتی و قابلیت ذخیره سازی ویدیوی سیستم.

راهنمای-یافتن-بهترین-سیستم-امنیتی

در Security Camera ITE، ما نه تنها هر یک از این مشکلات را با ساخت دوربین های امنیتی ارزان قیمت برای فروش آنلاین، با موفقیت حل کرده ایم، بلکه یک راهنمای ساده برای تعیین اینکه چگونه از بودجه نظارتی خود بیش ترین استفاده را ببرید، فراهم می کند.
تفاوت های موجود در هر رده از دوربین های امنیتی در همه چیز از قیمت و سهولت استفاده گرفته تا گزینه های گارانتی و مشاهده از راه دور اپلیکیشن موبایل متفاوت است. همچنین صدها محصول مختلف برای انتخاب وجود دارد که هر کدام برای شرایط خاص ایده آل هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین روش برای تعیین برخی از این انتخاب ها آشنا شوید تا بتوانید بهترین سیستم دوربین امنیتی ارزان قیمت را متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. همچنین می توانید قبل از خرید مستقیماً با یکی از نمایندگان فروش ما برای مشاوره تخصصی صحبت کنید.

چگونه بهترین سیستم دوربین امنیتی ارزان را انتخاب کنیم؟

اولین چیزی که قبل از خرید یک سیستم دوربین امنیتی ارزان باید تعیین کنید این است که با چه بودجه ای کار می کنید. اگر به سمت خرید دوربین های امنیتی با قیمت اقتصادی تر تمایل دارید، احتمالاً بهتر است سری AXTON ما را بررسی کنید.

دوربین مداربسته Axton محبوب مشتریان، برای همه طیف سلایق و همه نیاز ها، راهکاری مناسب ارائه نموده است. دوربین مداربسته اکستون دارای انواع دوربین، اعم از تحت شبکه و آنالوگ می باشد. تنوع محصولات در این شرکت باعث شده مشتریان ما همواره رضایت خود را از این برند دوست داشتنی ابراز بدارند.

سری AXTON یک خط مقرون به صرفه و کارآمد است که برای ایمن سازی منازل مسکونی یا املاک تجاری مناسب است. محصولات سری AXTON مقرون به صرفه و در عین حال قابل اعتماد هستند و دارای سیستم عامل بسیار بالایی هستند.

نکات برجسته :

بهترین-سیستم-امنیتی

قیمت: به طور کلی بهترین قیمت

سهولت استفاده: نصب در سطح آماتور و کاربرپسند
کاربردهای ایده آل: مسکونی و تجاری
گزینه های مشاهده از راه دور: برنامه های مشاهده از راه دور رایگان در رایانه شخصی، مک، iOS، اندروید

اگر بیشتر به عملکرد علاقه مند هستید و مشکلی ندارید که کمی پول بیشتری برای یک سیستم دوربین امنیتی ارزان قیمت با کارایی بالاتر اختصاص دهید، گزینه دیگری وجود دارد. خط تولید دوربین های RDS دارای محصولات امنیتی و نظارتی درجه متوسط و درجه بالا است که قابلیت عملکرد بیشتری دارند.

سیستم RDS :

سری RDS مجموعه ای قابل اعتماد از سیستم دوربین امنیتی مختلف و دستگاه های ذخیره سازی ویدئویی است که برای کاربران با تجربه و تکنسین های حرفه ای در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال دوربین مداربسته با کیفیت بالا هستید، RDS یک پیشنهاد ایده آل می باشد. کمپانی RDS با تولید انواع دوربین های مداربسته برای برندهای نام آشنا مانند Honeywell ثابت کرده یک تولید کننده کامل می باشد. در حال حاضر دوربین مداربسته RDS توسط شرکت ایمن تصویر امرتات وارد کشور می شود و شرکت ایمن تصویر امرتات نماینده انحصاری این برند دلنواز می باشد.

نکات برجسته :

قیمت: هزینه های سطح متوسط تا سطح بالا
سهولت استفاده: نصب و راه اندازی سطح متوسط و رابط سطح حرفه ای
کاربردهای ایده آل: مسکونی، تجاری و مشاغل
گزینه های مشاهده از راه دور: برنامه های مشاهده از راه دور رایگان در رایانه شخصی، مک، iOS، اندروید

این دو برند به دو صورت سیستم دوربین امنیتی HD و IP هستند. در حالی که دوربین‌های HD ممکن است ارزان‌تر از دوربین‌های IP باشند، دوربین‌های IP معمولاً در رزولوشن دوربین از دوربین‌های HD بهتر عمل می‌کنند.

تفاوت IP با HD :

تفاوت اصلی بین این دو نوع دوربین در نحوه انتقال فیلم به دستگاه های فیلمبرداری است. دوربین‌های HD به یک راه‌اندازی سیمی کواکسیال HD در ارتباط با HDDVR نیاز دارند و دوربین‌های IP می‌توانند به عنوان دستگاه‌های ضبط ویدیوی مستقل یا با ضبط NVR استفاده شوند.
برخی از مزایای سیستم دوربین امنیتی HD این است که اغلب می توانند همراه با سیم کشی فعلی شما استفاده شوند و هیچ پهنای باند شبکه را اشغال نمی کنند. آنها را می توان با وضوح ۸ مگاپیکسلی خریداری کرد و اغلب به صورت ۴IN1 ارائه می شوند که یعنی با فناوری های HD-CVI، HD-TVI، AHD یا آنالوگ سازگار هستند.

نتیجه گیری :

با این حال، دوربین‌های IP، ضبط‌ های ویدئویی را در داخل دوربین پردازش می‌کنند و فقط برای افزایش فضای ذخیره‌سازی ویدئو، به NVR نیاز دارند. قابلیت‌های رزولوشن آن‌ها به ۱۲ مگاپیکسل می‌رسد و حتی ضعیف‌ترین دوربین‌های IP، ضبط‌ های واضح‌تر و باکیفیت تری نسبت به گزینه جایگزین ارائه می‌دهند.

به صورت کلی هریک از انواع سیستم دوربین امنیتی های موجود برای مکان های مربوط به خود در نظر گرفته شده اند. اگر در این رابطه و تصمیم گیری برای انتخاب بهترین سیستم سوالی داشتید کافیست با ما تماس بگیرید.

امیدواریم مقاله فوق توانسته باشد هر چند اندک در جهت جلوگیری متضرر شدن خریداران دوربین مداربسته اطلاعاتی را به نظر برساند . در آخر پیشنهاد می شود ، همواره در خرید ها کسب اطلاعات را فراموش نکنید .

همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات نیز همواره آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در خرید دوربین مداربسته می باشند .

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیفات ویژه ما باخبر شوید…

wiki.rdsiran.com